Pdf
Tagasi nimekirja juurde

Kehtib alates: 01/08/2021

Visa maksekaardi kasutamise tingimused ja reeglid

Käesolevad Tingimused kohalduvad teie Visa maksekaardi kontole ja Visa maksekaardile. Palun tutvuge nendega hoolikalt. Te võite igal ajal alla laadida koopia käesolevatest Tingimustest oma internetipanga kontolt. Logige sisse siin.

Paysera konto ja Visa maksekaart on e-raha teenused, mida pakub Finansinės paslaugos “Contis”, UAB. Teie edasimüüja võib kanda vahendeid otse teie valduse olevast rahakotist, et katta teie Visa kaardiga tehtud tehingute väärtus.

Käesolevates Tingimustes:

“Edasimüüja” on kolmas osapool “Paysera LT”, UAB, juriidilise isiku kood 300060819; E-raha asutuse litsents nr 1, väljastatud 27.09.2012; väljastaja ja järelevalveasutus on Leedu Pank www.lb.lt; andmed “Paysera LT”, UAB kohta kogutakse ja hoitakse Leedu Vabariigi Juriidiliste isikute registris; kes edastab teile kontot ja kaarti.

“Teie” tähendab nimetatud konto omanik, kes on Visa maksekaardi konto ja Visa maksekaardi autoriseeritud kasutaja ning iga täiendav kaardi valdaja.

“Meie”, “meid” või “meie” tähendab Finansinės paslaugos “Contis”, UAB või Edasimüüjat, kes tegutseb Finansinės paslaugos “Contis”, UAB nimel

Küsimuste tekkimisel palume võtta ühendust Klienditoega järgnevalt:

  • Telefonil: +44 20 80996963 (kehtivad standardsed geograafilised tariifid);
  • E-postiga: [email protected];
  • Veebis: Logides sisse oma Paysera kontole lehelt www.paysera.com ja vajutades  Sõnumid > Kirjuta sõnum;
  • Mobiili rakendusest: vajutades Seaded > Võta ühendust klienditoega teie Paysera mobiilirakenduses ning saates meile kirja;
  • Posti teel: Paysera LT, UAB, Pilaitės pr. 16, Vilnius, Leedu.
Teie Paysera konto ja Visa maksekaart on väljastatud UAB “Finansinės paslaugos “Contis“, registrikoodiga 304406236, on registreeritud Leedu Vabariigi juriidiliste isikute registris, ja nende peakontor asub aadressil Gedimino pr. 20, Vilnius, Leedu. Meile on 23.07.2019 väljastatud e-raha asutuse litsents Nr. 53 Leedu Panga poolt, mis tegutseb järelevalveasutusena ja asub aadressil Gedimino pr. 6, LT-01103, Vilnius, Leedu, telefon +370 800 50 500. Rohkem teavet Leedu Panga kohta leiab aadressilt https://www.lb.lt/en. Teie Visa kaart edastatakse “Paysera LT”, UAB poolt.

1. Mis on Visa maksekaardi konto ja kaart?

Visa maksekaardi konto on e-raha konto, millele te võite saada ja vastu võtta makseid.

Visa maksekaart on Visa maksekaart, mida saab kasutada üle maailma, kus võetakse vastu Visa kaarte. Kaarti võib kasutada veebis, kauplustes, telefoni teel või sularaha väljavõtmiseks pangaautomaadist.

Te saate kasutada ainult need rahalised vahendid, mida olete sisse maksnud oma Visa maksekaardi kontole, nii et enne ülekannete tegemist või kaardi kasutamist peate veenduma, et Visa maksekaardikontol on piisavalt raha. Visa maksekaardikontol olev raha ei ole pangahoiused ega teeni intressi.

2. Kes saab taotleda Visa maksekaardi kontot ja kaarti?

Visa maksekaardi konto ja kaardi saamiseks te peate olema vähemalt 16-aastane ning EMP resident. Te saate kaarti taotleda ainult siis, kui olete praegu Edasimüüja klient (olete avanud Paysera konto ja täitnud Edasimüüja nõutud hoolsuskohustuse protseduure ning kinnitanud oma isiku). Konto avamiseks peate teiega suhtlemiseks esitama e-posti aadressi ja mobiiltelefoni numbri. Igal elukoha aadressil saab maksimaalselt olla registreeritud neli eraisiku ja 20 juriidilise isiku kontot.

3. Kas ma saan tellida lisa Visa maksekaardi minu konto juures teisele inimesele?

Te võite taotleda täiendavat Visa maksekaarti teisele kaardivaldajale ning selle eest võidakse teilt võtta teenustasu, nagu on täpsustatud Teenustasude ja limiitide tabelis (punkt 33). Täiendavad kaardivaldajad peavad olema vähemalt 14 aastat vanad. Täiendava kaardiomaniku taotlemisega nõustute, et väljastame neile kaardi ja volitame teie nimel tehinguid autoriseerima. Täiendav kaardiomanik jagab Visa maksekaardi konto jääki ja limiite.

Te nõustute kandma vastutust kõigi täiendavate kaardiomanike tehtud tehingute eest ja vastutate lisakaardi kasutamise ning kõigi kohaldatavate tasude ja tasude eest, mis täiendavad kaardiomanikud võivad tekitada.

4.Kuidas ma saan taotleda Visa maksekaardi kontot?

Te saate taotleda meie veebilehe kaudu.

Enne kui saame teie jaoks konto avada ja teile kaardi väljastada, vajame tõendeid teie isiku kohta ja võime nõuda tõendeid teie elukoha aadressi kohta. Võimalik, et peate meile isiku tõendamiseks esitama sellised dokumendid nagu pass, juhiluba, riiklikud isikut tõendavad dokumendid, kommunaalarved, pangaväljavõtted või muud dokumendid. Võib-olla peame teid kontrollima ka elektrooniliselt.

Kaardi (kaartide) tellimisel peab teie Paysera Kontol olema piisavalt rahalisi vahendeid, et tasuda kaardi väljastamise, saatmise ja ühe kuu halduse eest. Kui Paysera kontol ei ole piisavalt rahalisi vahendeid, siis ei ole teil võimalik kaarti (kaarte) tellida.

Kaardi väljastamise ja saatmise tasu debiteeritakse automaatselt kaardi tellimisel, ning kaardi igakuine haldustasu debiteeritakse kaardi aktiveerimise hetkel.

Kaart saadetakse teile teie poolt märgitud postiaadressile 60 (kuuekümne) tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui te ei ole kaarti ühe kalendrikuu jooksul kätte saanud, peate ta sellest asutust teavitama.

Kui Klient ei ole kaarti ühe kalendrikuu jooksul kätte saanud mitte enda süül, blokeeritakse teile saadetud kaart jäädavalt ning uus kaart toodetakse ja saadetakse teile tasuta. Kui te ei saa ka teist kaarti, siis on teil võimalik uus kaart kättesaada Paysera kontoris.

5. Kuidas alustada?

Niipea kui olete kaardi kätte saanud, peate allkirjastama allkirjariba kaardi tagaküljel.

Seejärel on Teil vajalik aktiveerida oma kaart. Saate seda teha logides sisse oma Visa maksekaardi kontole aadressilwww.paysera.com.

Kiip-ja-PIN-tehingute ning sularahaautomaatidest väljavõtu autoriseerimiseks peate samuti hankima ka oma PIN-koodi. PIN-koodi saate teada, kui aktiveerite kaardi oma konto kaudu veebis.

Oma kaardi aktiveerimisega nõustute nende Tingimuste ja Reeglitega. Kõiki Era- või Äriklientidele mõeldud Makseteenuste üldlepingu ja lisa “Makseinstrumendid” sätteid kohaldatakse samuti Teie suhtes (konto avamise osas).

Teie kaart peab olema aktiveeritud 3 kuu jooksul selle väljastamisest või see võidakse automaatselt tühistada ja teie konto võidakse sulgeda.

Kui olete tellinud kaardi kellelegi teisele, peate andma neile kaardi aktiveerimiseks ja PIN-koodi saamiseks vajaliku teabe. Kui nad hakkavad kaarti kasutama, võtame seda kinnituseks, et olete neile käesolevad Tingimused teatanud ja et nad on nendega nõustunud.

Kui ümbrik on kahjustatud või tekib kahtlus, et kaart võib olla ümbrikust välja võetud, ärge aktiveerige posti teel saadud kaarti, teavitama sellest Edasimüüjat (24 tunni jooksul) ja tagastage kaart koos ümbrikuga Edasimüüjale.

6. Mis siis, kui ma tahan oma PIN-koodi muuta?

Kui soovite oma PIN-koodi muuta, saate seda teha igas PIN-halduse funktsiooniga sularahaautomaadis, leidke „PIN-i muutmise” võimalusega sularahaautomaadid aadressil https://www.visa.com/atmlocator. Teil on võimalik oma PIN-koodi meelde tuletada logides oma kontole aadressilwww.paysera.com.

7. Kuidas ma saan lisada Visa maksekaardi kontole vahendeid?

Teil on võimalik teha sissemakset kontole oma kontolt aadressiltwww.paysera.com.

Teie kontole raha kandmiseks kuluv aeg sõltub kasutatavast sissemakse viisist. Te ei saa teha sissemakset oma kontole krediitkaardilt saldo ülekandmisega. Võite maksta ainult kuni kontol oleva maksimaalse saldo summani.

Iga teie kontole tehtud makse eest võidakse võtta teenustasu, palun vaadake Teenustasude ja Limiitide tabelit (punkt 33). Teie kontole ja kaardile kehtivad teatud minimaalsed ja maksimaalsed limiidid ja kasutamisnõuded; selliseid limiite ja nõudeid kirjeldatakse üksikasjalikult Teenustasude ja Limiitide tabelis (punkt 33). Jätame endale õiguse keelduda konkreetse makse vastuvõtmisest, kui kahtlustame pettust või muude erandlike asjaolude korral.

Niipea kui oleme saanud raha, mille olete sisse maksnud, on need teie kontol ja teil on võimalik neid kasutada. Võib juhtuda, et viivitame teie kontole jõudvate rahaliste vahendite krediteerimisega kuni kolme tööpäevani, see võib juhtuda siis, kui peame tehingu kinnitama saatja pangaga.

Kui teie kontole on ekslikult pandud enammakstud summa, jätame endale õiguse maksetehingu korrigeerimiseks kontolt ülejääki debiteerida.

8. Milliseid tehinguid ma teha saan?

Võite kasutada oma Visa maksekaarti järgmiste tehingute autoriseerimiseks kaupmeestele, kes aktsepteerivad Visa maksekaardi makseid:

  • Kiip- ja PIN-kaardimaksed sisestades terminali oma Visa maksekaardi ja sisestades oma PIN-koodi;
  • Magnetriba kaardimaksed igale kaupmehele, kes ei saa kiibi- ja PIN-kaarte vastu võtta, allkirjastades müügitšeki;
  • Kontaktivabad kaardimaksed viibutades Visa maksekaardiga üle kontaktivaba kaardilugeja;
  • Interneti-kaardimaksed veebikaupmeestele edastades Visa maksekaardi andmed ja kõik muud turvaandmed, näiteks veebikaupmehe soovil teie turvalisuse koodi;
  • Postimüük või telefoniga kaardimaksedkaupmeestele, esitades kaupmehe soovil Visa maksekaardi andmed;
  • Pangaautomaadist sularaha väljavõtmine sularahaautomaatides, kus on kuvatud Visa logo, sisestades automaati oma Visa maksekaardi ja PIN-koodi ning järgides sularahaautomaadi juhiseid;
  • E-rahakoti maksed lisades oma kaardi Samsung Pay, Google Pay või Apple Pay (kui see on saadaval) rahakottidesse oma mobiiltelefonis ja viibates telefoniga üle kontaktivaba kaardilugeja või valides e-rahakoti makseviisi veebis. E-rahakoti tehingu volitate oma mobiiltelefoni turvaprotokolli abil, mis võib sisaldada teie mobiilis sellist biomeetrilist teavet, nagu näiteks sõrmejälg või näo ID.

Nagu ka teiste maksekaartidega, ei saa me tagada, et kolmandad isikud või sularahaautomaat aktsepteerib teie kaarti.

Lisaks võidakse teilt tehingu autoriseerimiseks või kontol muudatuste tegemiseks nõuda ühekordse kinnituskoodi või muud turvalisuse teavet, sealhulgas, kui see on saadaval, ja valite seda tüüpi identifitseerimise, biomeetrilise teabe sisestamist. Ühekordne kinnituskood saadetakse Teie kontol registreeritud mobiiltelefoni numbrile.

Niipea kui tehing on autoriseeritud, arvame teie tehingu väärtuse teie kontol olevast jäägist maha. Teenustasud võivad olla maha arvatud autoriseerimise ajal või siis, kui tehing on Visa süsteemi kaudu kinnitatud. Iga tehingu täielikku jaotust, sealhulgas teenustasud, saate vaadata oma veebikonto portaalis.

Kui oleme tehingu jaoks autoriseerimise saanud, kanname raha jaemüüjale 3 päeva jooksul, või pangale või finantseerimisasutusele volituse saamise päeval või päeval, mil esitasite päringu tulevase kuupäevaga tehingu jaoks makse sooritada. Visa kaardiga tehtud tehing võetakse vastu jaemüüjalt või sularahaautomaatide operaatorilt tehingujuhiste saamise hetkel;

9. Kas ma saan tühistada tehingu?

Üldiselt ei tohi teie tehingu volitust tagasi võtta. Siiski võite oma volituse tagasi võtta, kui olete andnud loa tehinguks, mis toimub tulevikus. Kui aga on kokku lepitud konkreetne kuupäev, ei tohi te maksejuhist tagasi võtta pärast kokkulepitud kuupäevale eelneva tööpäeva lõppu.

Visa deebetkaardiga püsiv makse teostamise tühistamiseks peate teavitama sellest jaemüüjat enne tehingu toimumise päevale eelneva tööpäeva tööpäeva lõppu ja esitama meile soovi korral teatise koopia.

Võime võtta teilt Tühistamistasu, kui teie tühistasite tehingu käesoleva punkti alusel (Vaadake Teenustasude ja Limiitide tabelit (punkt 33)).

10. Kas ma saan maksta ostude eest välisvaluutas?

Teie kaardi peamine valuuta on Euro. Kui teete ostu või võtate sularaha automaadist teises valuutas, konverteerime summa eurodesse, kasutades Visa poolt tehingu töötlemise päeval kehtinud vahetuskurssi, mis võib erineda tehingu toimumise kuupäevast.

Kui kasutate oma euro vääringus kaarti Euroopa riigis, kus eurot ei kasutata, võite teenusepakkujalt saada teate, milles kuvatakse kasutatud vahetuskurssi ja summat eurodes koos rakendatava kaardiskeemi ja Euroopa Keskpanga kursi protsendilise erinevusega skeemi ja Euroopa Keskpanga (EKP) intressimäära.

Kõigile nendele tehingutele kehtib rahvusvaheline tehingutasu (Vaadake Teenustasude ja Limiitide tabelit (punkt 33)).

Kui Te lisate Visa maksekaardi kontole rahalisi vahendeid muus valuutas, kui eurodes, konverteeritakse valuuta automaatselt eurodeks konverteerimise hetkel kehtiva Edasimüüja kursi alusel, mida uuendatakse pidevalt ja on avaldatud Paysera veebilehel.

Kõik välismaiste tehingute konverteerimiseks kasutatava vahetuskursi muudatused tehakse viivitamata. Vahetuskurss tehingutele, mis on tehtud antud kuupäeval muus valuutas kui eurodes, on leitavad siin.

11. Kas on midagi, mida ma ei saa oma Visa maksekaardiga osta?

Te ei tohi kasutada oma kaarti ebaseaduslikel eesmärkidel. Samuti ei saa kaarti kasutada osade määratletud tehingute jaoks. Täpsema teabe saamiseks tutvuge >Makseteenuste üldlepinguga (Punkt 9).

12. Kuidas ma saan kontrollida oma Visa maksekaardi kontot?

Teil on võimalik oma konto kontrollida logides turvaliselt sisse meie veebilehelt. Teie väljavõte näitab:

  • informatsiooni iga tehingu saaja kohta ning viidet, mis võimaldab teil iga maksetehingu tuvastada;
  • tehingu summa valuutas, milles tehing teostati või kontolt debiteeriti;
  • tehingu eest võetavate teenustasude summa;
  • maksetehingus kasutatud vahetuskurss (vajaduse korral); ja
  • tehingu autoriseerimise või kontole edastamise kuupäeva.

Sellele teabele pääsete ligi igal ajal oma konto kaudu, see on saadaval tasuta ning seda saab vajadusel säilitada ja taasesitada. Paberkujul väljavõtted on saadaval nõudmisel ja nende eest tuleb tasuda (vaadake Tasude ja Limiitide tabelist (punkt 33)).

Lisaks võidakse teilt kontole ligipääsemiseks nõuda ühekordse kinnituskoodi või muud turvalisuse teavet, sealhulgas, kui see on saadaval, ja valite seda tüüpi identifitseerimise, biomeetrilise teabe sisestamist. Ühekordne kinnituskood saadetakse Teie kontol registreeritud mobiiltelefoni numbrile.

13. Kui kaua Visa maksekaart kehtib?

Teie kaart kehtib 4 aastat. Pärast kaardi kehtivusaja lõppu ei saa te kaarti kasutada. Käesolev leping lõpeb, kui teie kaart tühistatakse või aegub ja seda ei asendata.

Pärast kaardi (kaartide) kehtivusaja lõppemist väljastatakse teile automaatselt uus kaart (kui 90 päeva enne kaardi kehtivusaja lõppu oli kaardiga teostatud vähemalt üks tehing), mis saadetakse teie poolt Paysera süsteemi märgitud aadressile.

Kui soovite, et uus kaart (kaardid) saadetaks teisele aadressile, siis peate te sellest teada andma oma Paysera süsteemi konto kaudu mitte hiljem kui 30 päeva enne kaardi (kaartide) kehtivusaja lõppu vastavalt Paysera süsteemis esitatud juhistele.

Uue kaardi (kaartide) väljastamise ja saatmise suhtes kehtivad tavalised teenustasud, mis debiteeritakse automaatselt teie Paysera kontolt kaardi uuendamise ajal.

14. Kas Visa maksekaardi kontol ja kaardil on limiidid vahendite kasutamisel?

Saate kasutada ainult oma kontole sissemakstud raha. Samuti kehtivad päevalimiididd sularahaautomaadist sularaha väljavõtmise korral ja teisi limiite võidakse rakendada kasutatavale summale või tehingute arvule. Palume vaadata Teenustasude ja Limiitide tabelit (punkt 33) ning informatsiooni teie veebikontol täiendava teave saamiseks.

Kui tehing on mingil põhjusel lõpule viidud, kui teie kontol pole piisavalt raha, peate puudujäägi meile hüvitama, välja arvatud juhul, kui see tuleneb jaemüüja veast, kellega te tehingu tegite.

Selle puudujäägi võime koguda mis tahes kaardilt, mis teil on, või vahenditest, mille hiljem oma kontole maksate. Võime teie kaardid peatada, kuni negatiivne saldo on taastatud.

15. Mis juhtub, kui minu kontolt on võetud ülemäärane tasu või tasu tehingute eest, mida ma ei ole ise teinud?

Kui vaidlustate tehingu, mis oli tehtud teie kaardiga, palun pöörduge kõigepealt kaupmehe poole, kuna see võib viia kõige kiireima lahenduseni. Kui kaupmehega vaidlust ei õnnestu lahendada või kui vaidlustate mõne muu kontotehingu, palun võtke meiega ühendust põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 13 kuu jooksul pärast autoriseerimata või valesti teostatud maksetehingust teadasaamisest.

Kui olete meile teatanud, et te ei ole teostatud makse autoriseerinud vastavalt käesolevatele Tingimustele, ja olete võtnud kõik mõistlikud sammud, et hoida personaalsed turvaelemendid ohutult ja hoida oma kaarti turvaliselt, ei avaldanud kellelegi oma PIN-koodi ega muid personaalseid turvaelemente ja ei tegutsenud petlikult, me:

(a) tagastame teile autoriseerimata makse summa; ning

(b) taastame debiteeritud maksekonto sellisesse olekusse, nagu see oleks olnud kui seda autoriseerimata makset ei oleks toimunud.

Peale selle ei ole meil teie ees muud vastutust. Kui teie esitatud maksesaaja andmed on valed, ei vastuta me maksetehingu täitmata jätmise või puuduliku täitmise eest, kuid teeme mõistlikke jõupingutusi maksetehinguga seotud raha sissenõudmiseks ja teavitame teid tulemustest.

Teil võib olla õigus nõuda tagasimakset seoses tehingutega, kus:

  • tehing ei olnud autoriseeritud käesolevate Tingimuste alusel;
  • meie oleme vastutavad tehingu eest, mida meie ei saa teostada või teostame valesti. In Sellistel juhtudel tagastame teile täitmata või puuduliku maksetehingu summa ja taastame debiteeritud maksekonto sellisesse olekusse, nagu see oleks olnud siis, kui vigane maksetehing ei oleks toimunud. Tagastame teile ka: (a) kõik otsesed tasud, mille eest olete vastutav; ja (b) intressid, mida peate maksma maksetehingu täitmata jätmise või puuduliku täitmise tagajärjel; või
  • varem autoriseeritud tehingus ei olnud selle kinnitamise ajal täpset summat täpsustatud ja tasutud summa on suurem, kui võis mõistlikult eeldada, võttes arvesse kaardil varasemaid kulutamisharjumusi ja tehingu asjaolusid. Tagastame kas maksetehingu kogu summa; või esitame maksetehingu tagasimaksmisest keeldumise põhjenduse. Kõik tagasimaksed või tagasimaksmisest keeldumise põhjendused esitatakse 10 tööpäeva jooksul pärast tagasimaksetaotluse saamist või vajaduse korral 10 tööpäeva jooksul pärast täiendava nõutud teabe saamist. Tagasimakse taotlust sellisel juhul ei aktsepteerita, kui tehingu summa tehti teile kättesaadavaks vähemalt 4 nädalat enne tehingu toimumise kuupäeva või kui nõue esitati rohkem kui 8 nädalat pärast teie kontolt tasumist.

16. Turvalisus

Peate hoidma oma kaarti ja personaalseid turvaelemente turvaliselt ning mitte lubama kellelgi teisel neid teada saada või kasutada. Peate oma personaalseid turvalisuse teavet alati saladuses hoidma; ärge kunagi avaldage kellelegi oma PIN-koodi või personaalset teavet ega talletage oma kaardiga PIN-koodi üksikasju. Turvalisuse teave sisaldab teie sisselogimisandmeid ja parooli, mida kasutatakse teie kontole või teisele veebisaidile pääsemiseks, kus teie kaarti või konto üksikasju hoitakse. Samuti soovitame teil oma konto saldot regulaarselt kontrollida, logides sisse oma kontole meie veebilehel või pöördudes Klienditoe poole.

17. Mis saab siis, kui minu Visa maksekaart on kadunud, varastatud või kui minu konto üksikasjad on kompromiteeritud?

Kui kaotate oma kaardi või see on varastatud või kui kahtlustate, et keegi teine on teie PIN-koodi või personaalseid turvaelemente teada saanud või teie kontole juurde pääsenud, peate teavitama meid sellest põhjendamatu viivituseta meile helistade või oma konto kaudu. Teie kaart tühistatakse kohe ja teie konto võidakse blokeerida. Meil on olemas eraldi infoliin kadunud või varastatud kaartide jaoks; kõne tasustatakse vastavalt standardsele geograafilisele tariifile. Kui pärast kadunud kaardist teatamist leiate kaardi, ei tohi seda kasutada. Lõigake see pooleks läbi allkirjakasti, magnetriba ja kiibi

Kui palute meil seda teha ja eeldusel, et te esitate meie poolt küsitud teavet ja abi, uurime kõik teie kaardi või konto vaidlustatavad tehinguid või väärkasutamist.

Kui uurimine näitab, et mõni vaidlustatud tehing oli teie poolt autoriseeritud või olete käitunud pettuse või raske hooletusega (näiteks jättes oma kaardi, personaalseid tutvaelemente või PIN-koodi ebaturvaliseks või jättes meile viivitamata teatamata olles teadlik kaardi või konto kaotsiminekust, vargusest, ebaseaduslikust omastamisest või omavolilisest kasutamisest), siis me tehingu summat ei tagasta ja te olete täielikult vastutav kõigi kahjude eest, mis on tekkinud kaardi või konto autoriseerimata kasutamise tõttu.

Kui uurimised näitavad, et te ei ole käitunud petlikult või raske hooletusega, on teie autoriseerimata tehingute eest maksimaalne kahju või vastutus meie ees 50 eurot ja me teeme tagasimakse esimesel võimalusel ja igal juhul hiljemalt teie teatise kättesaamise päevale järgneva tööpäeva lõpuks.

18. Kas te võite blokeerida tehinguid ilma minult küsimata?

Me võime tehingu eest maksmisest keelduda:

  • kui oleme mures teie kaardi või konto turvalisuse pärast või kahtlustame, et teie kaarti või kontot kasutatakse lubamatul või petlikul viisil;
  • kui tehingu ajal ei ole teie kontole piisavalt raha makstud, et katta tehingu summa ja muud kohaldatavad tasud;
  • kui teie kontol on negatiivne saldo;
  • kui meil on alust arvata, et te ei kasuta kaarti ega kontot vastavuses käesolevate Tingimustega;
  • kui usume, et tehing on potentsiaalselt kahtlane või ebaseaduslik (näiteks kui usume, et tehing tehakse pettusega); või
  • kaupmeeste, makse töötlejate või selliste maksete, nagu Visa, SEPA, BACS, CHAPS või muude skeemide vigade, tõrgete (nii mehaaniliste kui ka muude) või tehingust töötlemisest keeldumise tõttu.

Kui me keeldume tehingust, siis võimalusel teavitame teid sellest viivitamata, kui selline teavitamine ei ole meie jaoks ebaseaduslik. Võite parandada meie valduses olevat teavet, mis võib olla põhjustanud tehingust keeldumise, pöördudes Klienditoe poole.

Kaart võidakse jäädavalt blokeerida ja tühistada ka siis, kui sisestate PIN-koodi 3 (kolm) korda järjest valesti pangaautomaati või müügikoha (PoS) kasutamisel.

Võime kaardi kasutamise olulistel põhjustel ajutiselt peatada (hooldus- või arendustööd, tarkvara muutmine jne).

19. Kas ma saan oma Visa maksekaardi kontot ja kaarti tühistada?

Teil on seaduslik õigus oma konto ja kaart tühistada kuni 14 päeva jooksul alates konto avamisest ilma trahve kandmata, ja me tagastame kõik kaardi väljastamise tasud. Võime võtta teilt kaardi tühistamistasu, kui teie nimele kaardi tellimisega on kulud juba tekkinud. Samuti saate kaardi tühistada igal ajal pärast 14-päevast perioodi lõppemist, võttes arvesse tasusid, mis on välja toodud Teenustasude ja Limiite tabelis (punkt 33), pöördudes Klienditoe poole, kasutades mobiilirakendust või veebisaidi kaudu. Samuti peaksite tühistatud kaardi pooleks lõikama läbi allkirjakasti, magnetriba ja kiibi.

Kõik tasud jaotatakse kuni lepingu lõppemiseni ning kõik ettemakstud tasud ja tasud hüvitatakse proportsionaalselt. Enne kaardi või konto tühistamist või kehtivuse lõppemist ei ole teil õigust saada tagasi raha, mille olete juba kulutanud autoriseeritud tehingutele või pooleliolevatele tehingutele, ega tasusid kaardi või konto kasutamise eest.

20. Kas minu Visa maksekaardi konto võidakse tühistada?

Me võime teie konto ja selle lepingu tühistada, teatades sellest teile vähemalt kaks kuud ette. Tühistamise põhjused võivad olla järgmised:

  • kui see leping või teie kaart aegub;
  • kui rikute selle lepingu olulist osa või rikute korduvalt lepingut ega õnnestu juhtumi õigeaegselt lahendada;
  • kui käitute viisil, mis ähvardab või sõimab meie töötajaid või mõnda meie esindajat; või
  • kui te ei maksa tekkinud tasusid või nõuded või ei maksa tagasi teie kaardi negatiivset saldot.

Samuti me võime teie kaardi tühistada või teie konto koheselt blokeerida, kui:

  • kahtlustame teie kaardi või konto lubamatut või petturliku kasutamist;
  • oleme teadlikud muudest turvalisuse probleemidest;
  • peame seda tegema seaduste järgimiseks;
  • kui te ei maksa tekkinud tasusid ega kata nõuded või ei maksa tagasi teie kaardi negatiivset saldot; või
  • sellisteks toiminguteks on muud põhjused vastavalt õigusaktidele või Makseteenuste üldlepingule.

Samuti võime keelata juurdepääsu teie kaardile ja / või kontole, kui meie arvates ilmneb rahapesu või terrorismi rahastamise, pettuse või muu kriminaalse tegevuse oht. Kui peaksime neid toiminguid tegema ja kui vähegi võimalik, põhjendame seda, välja arvatud juhul, kui see on seadusega piiratud.

Sellisel juhul peate ütlema meile, mida te soovite, et me teeme kasutamata rahaga. Peate seda tegema 3 kuu jooksul pärast kuupäeva, mil teatame teile, et teie konto on tühistatud.

21. Kas ma saan raha tagasi pärast seda, kui olen selle sisse maksnud?

Te saate oma konto saldo tühjendada teostades kaardimakseid ja võttes raha pangaautomaatides või tehes ülekandeid oma kontolt. Tutvuge Tasude ja Limiitide tabeliga (punkt 33) rakenduvatest tasudest teadasaamiseks.

Alternatiivina võite taotleda oma konto raha tagastamist, pöördudes klienditoe poole ja kinnitades, et teie kaart on selle läbilõikamise teel hävitatud. Edastame teie raha teile tasuta, välja arvatud juhul, kui:

  • taotlete tagastust enne selle lepingu lõppemist või tühistamist;
  • tühistate selle lepingu enne mis tahes kokkulepitud lõpetamis- või aegumiskuupäeva; või
  • taotlete tagastust rohkem kui aasta pärast lepingu lõppemise või kehtivuse lõppkuupäeva.

Ühe nendest olukordadest kohaldamisel, me rakendame lisatasusid (tutvuge Teenustasude ja Limiitide tabeliga (punkt 33)). Kõikidel muudel juhtudel ei võeta E-raha tagasivõtmise eest täiendavat teenustasu. E-raha tagasivõtmise korral teie maksate tavapärast rahaülekande või raha väljamakse teenustasu, mille suurus sõltub teie poolt valitud e-raha ülekande või väljamakse viisist.

Rakenduvad standardsed Paysera teenustasud rahaülekande/väljavõtmise eest.

Me ei tagasta teile teie kontol olevate vahendite väärtust, kui teie rahaliste vahendite tagasivõtmise taotlus on esitatud üle kuue aasta pärast käesoleva lepingu lõpetamise või kehtivuse lõppemise kuupäeva.

Kõik rahalised vahendid tagastatakse teie valitud pangakontole eurodes. Jätame endale õiguse näha enne pangakontole raha ülekandmist teie pangakonto omaniku staatuse tõestust. Selleks, et meie poolt oleksid täidetud meie seaduslikud kohustused, võime paluda teil esitada meile kindla teabe, näiteks, isikut tõendavaid dokumente, enne kui me saame teie tagasimaksetaotlust töödelda. Kui me ei saa teie poolt nimetatud kontole raha tagasi maksta meist sõltumatutel põhjustel, teavitame teid sellest viivitamata. Seejärel palume teil näidata mõni muu konto või anda täiendavat teavet, mis on vajalik raha tagasimaksmiseks (makse sooritamiseks)

Palume samuti tutvuda allpool punktis 28 toodud asjaoludega, mille puhul me ei tagasta vahendeid.

22. Kas minu Visa maksekaardi kontol on raha kaitstud nagu minu pangakontol?

Konto ja sellega seotud kaart on e-raha tooted ja kuigi meie järelvalveasutus on Leedu Pank, ei ole nad kaetud Leedu Vabariigi Hoiuste Tagatisfondi (Deposit Insurance Fund) poolt. Konto ja seotud kaardiga seotud kahjunõuete katmiseks muud hüvitusskeemi ei eksisteeri. Siiski tagame, et teie laekunud raha hoitakse eraldatud kontol, nii et kui meie muutume maksejõuetuks, kaitstakse teie vahendeid võlausaldajate nõuete eest.

23. Mida teha, kui minul on kaebus?

Kui te ei ole oma kaardi ja kontoga või selle haldamisega mingil moel rahul, võite võtta ühendust Klienditoega, et me saaksime teie jaoks uurida olukorda. Kõiki kaebusi käsitletakse kiiresti ja õiglaselt.

Teeme kõik endast oleneva, et lahendada kõik kaebused e-posti teel. Vastame kaebuse saamisest 15 tööpäeva jooksul. Kui täielikku vastust ei õnnestu antud aja jooksul anda, saadame vahevastuse, milles teavitame, et lõpliku vastuse anname 35 tööpäeva jooksul.

Kui me ei suuda teie kaebust rahuldada teie siis teie kui tarbija, võite pöörduda tarbijavaidlusi lahendava asutuse poole - Leedu Panga - poole, esitades vabas vormis avalduse ja saates selle järelvalveteenistusele nende veebisaidil välja toodud aadressile.

24. Kas saab muuta oma andmeid?

Kui muudate nime, aadressi, telefoninumbrit, mobiilinumbrit või e-posti aadressi, peate sellest võimalikult kiiresti meile teada andma. Kui võtame teiega seoses teie kontoga ühendust, kasutame kõige uuemaid kontaktandmeid, mille olete meile esitanud. Iga teile saadetud e-kiri või SMS loetakse kättesaaduks kohe, kui me selle saadame. Me ei vastuta teie ees, kui teie kontaktandmed on muutunud ja te pole meile seda teatanud.

25. Mis juhtub minu isikliku teabega?

leme teie isikuandmete, mida kasutame teie konto avamiseks, haldamiseks ja käitamiseks, vastutav töötleja. Käesolevaga nõustute, et me pääseme ligi, töötleme ja säilitame mis tahes teavet, mis on teie poolt meile esitatud teile makseteenuste osutamiseks või muul viisil selle lepingu täitmiseks. Lisateavet selle kohta, kuidas me teie isikuandmeid töötleme, leiate meie Privaatsuspoliitikast. Oma nõusoleku nende andmete töötlemiseks võite tagasi võtta konto sulgemisega.

26. Kas need Tingimused muutuvad kunagi?

Võime Tingimusi muuta, teatades sellest e-posti teel või muul kokkulepitud viisil vähemalt 2 kuud enne muudatuse toimumist. Eeldame, et olete muudatusega nõus. Kui te muudatusega ei nõustu, peate sellest enne muudatuse toimumist meile teatama ja me tühistame teie konto viivitamata. Kui tühistate oma konto sel viisil, tagastame teile kogu konto saldo ja teile ei rakendata teenustasu.

Tingimuste kehtiv versioon ning kõik edaspidiste muudatuste teated on alati saadaval meie kodulehel. Selliste teadete ja muudatustega kursis olemiseks peaksite regulaarselt kontrollima meie kodulehte ja oma veebikonto keskkonda.

27. Millal võib Visa maksekaardi ja konto kasutamine olla katkestatud?

Aeg-ajalt võib teie kaardi või konto kasutamise võimalus olla katkestatud, nt. kui teostame süsteemide hooldust. Kui see juhtub, ei pruugi te:
a) kasutada oma kaarti ostude eest tasumiseks või sularaha väljavõtmiseks sularahaautomaatidest ja / või
b) saada teavet teie kontol olevate rahaliste vahendite ja / või viimaste tehingute kohta.

Lisaks, nagu ka teised maksekaardid, ei saa me garanteerida, et kaupmees võtab teie kaardi vastu või tingimata autoriseerib igat konkreetset tehingut. Selle põhjuseks võib olla süsteemi probleem, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli, õiguslikuud ja regulatiivsed nõuded täitmiseks või seetõttu, et oleme teie konto vastavalt käesolevatele tingimustele peatanud, piiranud või tühistanud või keeldunud selle asendamast vastavalt käesolevatele Tingimustele.

28.Milline on meie vastutus?

Kui arvestame teie kontolt raha valesti maha, maksame teile raha tagasi. Kui hiljem tuvastame, et tagasimakstud summa oli tegelikult korrektselt maha arvestatud, võime selle teie saadaolevast saldost maha arvata ja nõuda teilt teenustasu. Kui teil pole piisavalt vahendeid, peate selle summa meie nõudmisel meile viivitamatult tagasi maksma.

Kui autoriseerimata tehingud toimuvad pärast seda, kui olete meile teatanud oma kaardi või konto kadumisest, vargusest, kompromiteerimisest või volitamata kasutamisest ja te ei ole käitunud pettusega ega rikkunud neid Tingimusi, siis vastutame meie.

Meie ei vastuta:

  • igal juhul, kui kaupmees keeldub teie kaarti aktsepteerimast;
  • meie teenuse või mis tahes kolmanda osapoole teenuse mis tahes katkemise, rikkumise või halvenemise eest, millele tugineme oma siinsete kohustuste täitmisel;
  • tehingu autoriseerimisest keeldumise eest;
  • teie kaardi või konto kasutamise tühistamise või peatamise eest;
  • kahjude eest, mis tulenevad katkestuste tõttu teie võimetusest oma kaarti kasutada või kontole juurde pääseda;
  • mis tahes otsese või kaudse kulu või kahju eest, mida võite kannatada, sealhulgas tulude kaotamine, maine kaotus, firmaväärtus, võimaliku või ootuspärane kokkuhoid teie kaardi, mobiilirakenduse, veebisaidi või konto või selle täieliku või osalise kasutamise või võimatuse tõttu saada teie kaardi või konto kasutamine kolmandate isikute poolt (kui seadused ei nõua teisiti);
  • teie kaardiga ostetud kaupade või teenuste kvaliteedi, turvalisuse, seaduslikkuse või muude aspektide eest; ega
  • kõikide tavapäratute ja ettenägematude asjaolude eest, mis pole meist sõltuvad, sõltumata sellest, mis on selle põhjustanud.

Pakutavate SMS-teenuste eest ei vastuta me kadunud, hilinenud või kättetoimetamata tekstsõnumite, teadete ega sidevahetuste eest. Me ei võta vastutust tehniliste, arvuti-, võrgu-, telefoni-, kaabli-, elektroonika-, tarkvara-, riistvara-, edastus-, ühenduse-, Interneti-, veebisaidi- või muude juurdepääsuprobleemide eest, mis võivad takistada teie juurdepääsu SMS-teenustele.

Ükski nendest tingimustest ei välista vastutust hooletuse tagajärjel tekkinud surma või tervisekahjustuse tekitamise eest või pattuse või petliku valeandmete esitamise eest ega seadusjärgse vastutuse eest, mida ei saa poolte kokkuleppel välistada ega muuta.

29. Millal võidakse minult tasu võtta (välja arvatud punktis 33 väljatoodud teenustasud)?

Võime teilt nõuda mõistlike kulude hüvitamist, mis tekivad teie kaardi või konto kasutamise peatamiseks ja teie tegevuse tagajärjel võlgnetavate summade sissenõudmiseks, kui te:

  • kasutate oma kaarti või kontot petlikult;
  • ei kasuta oma kaarti ega kontot käesolevate Tingimuste kohaselt; või
  • olite tõsiselt hoolimatu, näiteks hoides oma kaardi või PIN-koodi ebaturvaliselt või jättes meile viivitamatult teatamata pärast seda, kui teie kaart on kadunud, varastatud või keegi teine seda kasutanud või kui teie konto on rikutud.

Sellistes olukordades me tehinguid ei tagasta ja jätame endale õiguse võtta teilt tasu mõistlike kulude eest, mis tekivad teie konto kasutamise peatamiseks ja teie tegevuse tagajärjel võlgade sissenõudmiseks.

Kui te ei ole teinud petturlike või hooletuid toiminguid ning kasutasite teie kaarti ja kontot vastavalt käesolevatele Tingimustele, on teie maksimaalne vastutus ükskõik millise autoriseerimata tehingu eest, mis tuleneb kadunud või varastatud kaardi või andmete kasutamisest enne, kui te meile teatate, 50 eurot.

Võime võtta teilt lisatasusid ka siis, kui peame tegema manuaalsed toimingud süsteemis makse tegemiseks või konto vea parandamiseks, mis on tingitud teie veast või tegevusetusest.

30. Kas mul on lubatud anda juurdepääsu kolmandatest osapooltest pakkujatele?

Võite lubada reguleeritud kolmandatest osapooltest pakkujatel („KOP-del”) (sealhulgas kontoteabe teenuse pakkujatel („KTTP”) ja maksete algatamise teenuse pakkujatel („MATP”)) juurdepääsu teie veebikontole; kas maksete tegemiseks, kontojääkide saamiseks või varasemate tehingute kohta teabe saamiseks.

Enne KOP'ile nõusoleku andmist, peate:

(a) veenduma, et KOP on volitatud ja omab õigeid regulatiivseid õigusi;
(b) kontrollima, millisele juurdepääsu tasemele olete nõus, kuidas teie kontot kasutatakse ja mil määral teie andmeid kolmandate osapooltega jagatakse; ja
(c) tutvuma oma KOP lepingust tulenevate kohustuste ja õigustega, eriti oma õigusega võtta tagasi juurdepääs oma kontole.

Võime keelduda KOP-le juurdepääsu andmisest teie kontole, kui oleme mures petturliku või volitamata juurdepääsu pärast.

Me ei ole teie ja KOP vahel sõlmitud lepingute osalised ega nende eest vastutavad. >Võttes arvesse mis tahes tagasimaksmise õigusi, mis teil võivad olla vastavalt käesolevatele Tingimustele, ei vastuta meie:

(a) mis tahes kahjude eest, mis tulenevad KOP kasutamisest ja KOP lepingu sõlmimisest; ning
(b) mis tahes toimingute eest, mida KOP võtab seoses teie teenuse kasutamise peatamise või lõpetamisega või sellest tuleneva kahjuga.

31. Kas ma saan üle anda oma õigusi või kohustusi vastavalt käesolevatele Tingimustele?

Ilma meie eelneva kirjaliku nõusolekuta ei tohi te käesolevate Tingimuste alusel vastavaid õigusi ega kohustusi teistele isikutele üle anda ega loovutada. Võime käesolevatest Tingimustest tulenevad eelised ja kohustused määrata teistele isikutele igal ajal, teatades teile sellest kaks kuud ette. Kui me seda teeme, ei mõjuta see teie õigusi.

32. Kohaldatav seadus

Neid tingimusi tõlgendatakse vastavalt Leedu Vabariigi seadustele ja need kuuluvad Leedu Vabariigi kohtute ainupädevusse.

33.Millised on teenustasud ja limiidid?

aysera Teenustasud ja Limiidid on alati saadaval meie veebilehel.

Teie Visa maksekaart ja konto on väljastatud Finansinės paslaugos “Contis”, UAB poolt, kellel on Leedu Panga poolt luba väljastada e-raha (registrikood: 304406236) ja on Visa liige. Nende peakontor asub aadressil Gedimino pr. 20, Vilnius, Leedu.
Juhime tähelepanu, et Visa maksekaart ja konto on e-raha tooted, mida reguleerib Leedu Pank, aga mis ei ole kaetud Leedu Hoiuste Tagatisfondi poolt (Lithuanian Deposit Insurance Fund). Me tagame, et teile laekunud vahendeid hoitakse eraldatud kontol nii, et ebatõenäolisel juhul kui Finansinės paslaugos “Contis”, UAB muutub maksejõuetuks, kaitstakse teie vahendeid võlausaldajate nõuete eest.