Kõik kategooriad

Asjad, mida meeles pidada, kui teie Visa kaart on teel

Things to remember while your Visa payment card is on its way.
Õnnitleme Visa maksekaardi tellimise puhul! Oleme kindlad, et ootate pikisilmi selle saabumist. Ootamise ajal tuleb kaaluda mõnda põhiasja, näiteks mida teha, kui kaart ei saabu õigel ajal, kuidas seda pärast kättesaamist aktiveerida ja milliseid turvameetmeid saate oma privaatsuse kaitsmiseks võtta. Kogu selle ja muu teabe oleme sellesse blogipostitusse kogunud, et aidata teil protsessis vaevata navigeerida. Jääge meiega ja uurime koos.

Paysera ei tarni Visa kaarte

Kuigi Paysera ei pruugi Visa kaartide tarnimisega tegeleda, oleme siin selleks, et tagada meie kaudu kaartide tellimisel sujuv kogemus. Tellimisprotsessi käigus on teil võimalus valida teie vajadustele kõige paremini sobiv tarneviis. Pidage meeles, et meie otse ei tegele kohaletoimetamisega.

See tähendab, et tarnekuupäeva, tegeliku kohaletoimetamise ja muude üksikasjade eest hoolitseb valitud transpordiettevõte, mitte Paysera.

Need, kes soovivad oma kaardid Paysera Vilniuse klienditeeninduskeskusest kättesaada, aitame teid välja! Niipea, kui teie Visa kaart meie kätte jõuab, teavitame teid sellest kohe. Kõik, mida peate tegema, on järgi tulles oma isikut tõendav dokument kaasa võtta!

Peate oma Visa kaardi aktiveerima

Enne kui saate hakata oma Visa kaardi mugavust nautima, peate selle aktiveerima. Kui ootate endiselt oma kaardi saabumist, ei saa te seda veel aktiveerida, kuna selleks peab kaart olema füüsiliselt käes. Mida aga saate teha, on seda ooteaega hästi ära kasutada, õppides ära, kuidas aktiveerimisprotsess käib.

Steps to follow to activate the Visa card via Paysera.

Visa kaardi aktiveerimiseks veebibrauseri kaudu

  1. Logige sisse oma Paysera kontole.
  2. Valige vasakpoolsest menüüst Kontod ja Kaardid ja Kaartide ülevaade.
  3. Valige kaart, mida soovite aktiveerida.
  4. Vajutage Aktiveeri kaart.
  5. Sisestage CVV2 kood (mille leiate kaardi tagaküljelt).

Visa kaardi aktiveerimiseks Paysera mobiilirakenduse kaudu

  1. Logige sisse Paysera mobiilirakendusse.
  2. Valige Kaardid > Aktiveeri kaart.
  3. Sisestage CVV2 kood (mille leiate kaardi tagaküljelt).

Aga kuidas on lood teie PIN-koodiga? Te näete seda alles siis, kui teie kaart on aktiveeritud. Seda saate teha kas oma veebibrauseriga või Paysera mobiilirakendusega. Kui see on tehtud, saate oma PIN-koodi igal ajal kontrollida!

Visa kaardi PIN-koodi kontrollimine veebibrauseri kaudu

  1. Logige sisse oma Paysera kontole.
  2. Valige vasakpoolsest menüüst Kontod ja Kaardid ja Kaartide ülevaade.
  3. Valige kaart, vajutades selle numbril > Saa PIN kood.
  4. Sisestage CVV2 kood > Saa PIN kood.

Visa kaardi PIN-koodi kontrollimine Paysera mobiilirakenduse kaudu

  1. Logige sisse oma kontole.
  2. Valige Kaardid ja siis PIN kood.
  3. Sisestage oma CVV kood.
  4. Teie PIN-kood ilmub mõneks sekundiks teie telefoni ekraanile, andes teile aega selle meeldejätmiseks.

Teie kaardi aktiveerimisel on ajapiirang

Teie andmete turvalisuse huvides on oluline meeles pidada, et kui teie kaarti ei aktiveerita 90 päeva jooksul alates tellimuse kuupäevast, deaktiveeritakse Visa teenused selle automaatselt.

Ärge unustage oma isikuandmeid turvaliselt hoida

Paysera annab endast parima, et kaitsta teie isikuandmeid. Oleme oma süsteemis kasutusele võtnud arvukalt kaitsemeetmeid, sealhulgas hoiatusteateid, turvalist PIN-koodi kontrollimise meetodit ja võimalust oma kaarti mõne sekundi jooksul iseseisvalt külmutada või blokeerida.

Siiski on oluline meeles pidada, et teie väärtuslik teave võib siiski olla ohus, kui te ise ei hooli oma privaatsusest. Samuti mõistame, et tänapäeva kiiresti areneval tehnoloogiamaastikul võib olla keeruline oma teabe kaitsmise parimate tavadega sammu pidada.

Et teid aidata, oleme seda teemat käsitlenud oma blogi postituses Kuidas oma Visa kaardi andmeid kaitsta?.

How Paysera helps to protect Visa payment card details.

Kas teil on probleeme Visa maksekaardi tarnimisega?

Teie kaardi tarneaeg sõltub teie valitud tarneviisist ja selle väljasaatmisest möödunud perioodist. Visa kaardi kohaletoimetamise häirete lahendamiseks on mõned võimalikud lahendused.

Kui valisite tavapostiga kohaletoimetamise

See tähendab, et tarnekuupäev on vaid hinnanguline ja kahjuks ei saa me teie kaardi asukoha kindlakstegemiseks anda jälgimisnumbrit.

Soovitame olla veidi rohkem kannatlik; teie kaart võib olla lähemal, kui arvate. Kui aga tundub, et olete põhjendamatult kaua oodanud, võib olla hea mõte pöörduda kohaliku postkontori poole täpsema teabe saamiseks.

Saate oma kaardi tühistada ja uue tellida

Kui teie Visa maksekaardi kohalejõudmine võtab liiga kaua aega ja transportiga ei saa põhjusest aru, on teine võimalus kaart tühistada ja uus tellida, järgides mõnda lihtsat sammu.:

Logige oma kontole sisse > Kontod ja Kaardid > Kaartide ülevaade > Tühista / Telli uus.

Pange tähele, et rakendub uus tarnetasu. .

Kui teie Visa maksekaart tagastatakse Paysera kontorisse

Paysera ei tegele tarnetega otse ja kuigi sooviksime pakkuda rohkem abi, on mõned asjad meie kontrolli alt väljas. Kui aga teie maksekaart tagastatakse meie kontorisse, saadame selle teile meeleldi uuesti.

Enne kui seda teeme, kontrollige oma esitatud andmed veelkord üle, sest on tõenäoline, et teie kaart tagastati vale aadressi tõttu ja pidage meeles, et selle saadetise saate vastu võtta ainult teie.

Kui olete valmis, saatke oma andmed meie klienditoele. Vajame teie täielikku aadressi teavet, sealhulgas:

  • Teie riik ja linn;
  • Teie tänav, hoone number, korteri number ja sihtnumber;
  • Teie telefoninumber ja email.

Niipea kui saame vajalikud üksikasjad, saadame teie kaardi välja saadaolevate tarnevõimaluste kaudu, mida saate hõlpsalt jälgida. Pidage meeles, et selle teenuse eest tuleb maksta tarnetasu. Seega veenduge, et teie kontol oleks selle teenustasu katmiseks piisavalt vahendeid.