Kõik blogi postitused

Miks on minu Paysera konto piiratud?

account is restricted

Kui teie konto on kunagi olnud piiratud või isegi suletud mõne ettevõte poolt, kellele olete oma raha usaldanud - teate, kui masendav see olla võib. Ka meile, olles teisel pool lauda, on klientide kontode blokeerimine väga häiriv ja teeme alati endast parima, et seda tehtaks, ainult juhul, kui see on täiesti hädavajalik. Ja ometi peavad seda kõik finantsasutused vahel tegema, et tagada oma klientide ja inimeste turvalisus. 

Sageli näeme inimesi, arutamas seda teemat nii erinevates foorumites kui ka sotsiaalmeedias, mistõttu otsustasime anda teile ülevaate selle kohta, miks mõned inimesed leiavad, et nende Paysera konto on blokeeritud või piiratud.

Meile rakenduvad seaduslikud nõuded

Paysera on litsentseeritud e-raha asutus. See litsents võimaldab meil teenindada tuhandeid kliente üle kogu maailma ja pakkuda neile erinevaid teenuseid alates isiklikest ja ettevõttekontodest maksekaartide ja raha kogumiseni e-poodides ning palju enam.

Kuid suure jõuga kaasneb aga suur vastutus. Seega peab meie ettevõte järgima paljusid meid reguleeriva asutuse - Leedu Panga, meie partnerite, näiteks maksekaardi pakkuja Contis, reegleid ja nõudeid ja rahvusvahelisi eeskirju, nagu rahapesu ja terrorismi rahastamise vastaseid reegleid

Kuid selgituseks - kui näete, et teie konto on piiratud, ei tähenda see tingimata, et kahtlustaksime teie osalust rahapesus või muus ebaseaduslikus tegevuses. 

Võib juhtuda, et te ei esitanud meile kogu vajaminevat teavet, mida teatud aja jooksul klientidelt nõuame, või et esitatud teave oli välja mõeldud - see tähendab, et teenuslepingut on rikutud. Ja nii me teeme, mida kõik pangad peavad sellistes olukordades tegema - konto piirama. 

account is blocked

Piiratud, suletud, blokeeritud ja külmutatud - mis nende vahe on?

Kõik need sõnad ei kõla hästi. Mõned neist ei tähenda aga lõpliku hüvastijättu, teised aga küll.

Konto on piiratud

Paljudel juhtudel tähendab piiratud konto seda, et pank võib kahtlustada teie kontoga seotud ebaseaduslikku tegevust. See ei pea tingimata olema teie, kes eksis. Võime märgata teie kontol ebatavalist tegevust ja tahame veenduda, et raha kasutate tõesti teie.

Vajalike üksikasjade esitamata jätmine võib suurendada kahtlust teie tegevuse suhtes. Võime oodata teie isikut tõendavat dokumenti, ettevõtte dokumente (kui teil on ettevõttekonto), KYC (tunne oma klienti küsimustikku, teavet teie vahendite päritolu kohta jne.

Kontrollige oma kontot, oma e-posti (sh rämpsposti kausta) ja peaksite leidma meie kirja. Järgige hoolikalt juhiseid ja esitage kõik, mida soovitakse, kui meil pole rohkem küsimusi, aktiveeritakse teie konto ühe või kahe päeva pärast.

#

Konto on suletud

Kui proovite oma Paysera kontole sisse logida, kuid te ei saa - on võimalik, et teie konto on suletud. Selliseid juhtumeid on harvad ja tehakse ainult siis, kui see on hädavajalik. Tõenäoliselt tähendab see seda, et te ei järginud meie teenuslepingut – võib-olla jagasite oma kontot teiste inimestega, valetasite oma finantstegevuse või identiteedi kohta, kasutasite kontot krüptovaluutadega kauplemiseks, või veelgi hullem - kasutasite kontot ebaseaduslikeks toiminguteks ja pettusteks

Kui teie kontol oli raha, mis kuulus teile (ei olnud teiste inimeste käest välja petetud), tagastame selle teile või kontole, mis teile raha saatis, kui olete meile enne konto sulgemist vajalikud andmed esitanud. Selleks hetkeks on teil finantsteenuste kasutamine piiratud.

Külmutatud või reserveeritud vahendid

Puuduv teave.Võib juhtuda, et ajutiselt peatati ainult üks teie ülekannetest - reserveeriti või külmutati, nagu mõned inimesed seda kutsuvad. Finantsasutused võivad nii teha, kui osa teavet ülekande kohta puudub või see tekitab lisakahtlusi. Võime küsida lisateavet saaja, raha päritolu või makse eesmärgi kohta. Nii et mida rohkem teavet maksevormi täitmisel esitate - seda väiksem on tõenäosus, et see tulevikus probleeme tekitab.

Maksudest hoidumine ja teabe jagamine. Teatud makse või rahaliste vahendite peatamiseks on muid põhjuseid. Laialdaselt tegutseva finantsasutusena on Paysera osa PLAIS-süsteemist (Raha Piiramise Infosüsteem). See on Leedu teabevahetussüsteem, mis ühendab panku, kohtutäitureid, maksuhaldureid ja muid asjakohaseid asutusi.

Kuigi tegemist on Leedu süsteemiga, siis asutused nagu Maksuamet jagada teavet (näiteks asjaolu, et teatud inimesel on meil konto) teiste riikide samaväärsete organisatsioonide vahel. Seega, kui keegi väldib maksude või muu sarnase maksmist, võime meie või selle isiku mõni muu pank saada korralduse teatud maksete peatamiseks. Ja siis näete neid kontol reserveerituna või külmutatuna.

#

Maksete kogumine. Kui kogute makseid, võite näha üsna palju reserveeritud tehinguid. Kõik võimalikud makseviisid, mille puhul maksed reserveeritakse on loetletud meie veebilehel

Internetis makseid kogudes saate enamasti makse kohe, kui ostja tellimuse täidab. Kui aga ostja maksab kaardiga või katab arve näiteks füüsilises kioskis, näete, et tema makse on reserveeritud. See tähendab, et nad on tellimuse eest juba tasunud ja kauba saab neile saata, kuid saate neid vahendeid kasutada alles siis, kui partner (näiteks kioski või deebetkaardi pakkuja) need vahendid meile vabastab. Selline broneerimine võib tavaliselt kesta kuni 3 päeva, kuigi mõnikord on see vaid tundide küsimus. 

Valed andmed. Mõnikord kuvatakse ülekanne muidugi reserveerituna, kui sisestasite saaja vale kontonumbri. Kontrollige seda uuesti ja tühistage vajadusel makse. Kui see pole nii ja me vajame lisateavet - võtab vastutav meeskond teiega ühendust.

Blokeeritud

Seda terminit kasutatakse harvemini ja see kehtib enamasti teie kaardi kohta. Kui teie Visa maksekaart on blokeeritud – võib see tähendada, et olete rikkunud kaardi reegleid ja me ei saa teile enam seda teenust pakkuda.

Kaardi saate ka ise blokeerida - näiteks kui kaotate selle või kahtlustate, et keegi teine teab teie PIN-koodi või muid olulisi üksikasju. Kui blokeerisite oma kaardi, saate uue tellida meie veebiversiooni või mobiili APP'i kaudu.

Miks on minu Paysera konto piiratud?

#

Peamised põhjused:

1. Passi või isikutunnistust ei ole esitatud
Kui teil on juba Paysera konto, kuid teie isikutunnistus või pass ei kehti enam, palutakse teil neid dokumente uuendada. Kui te ei tee seda etteantud aja jooksul - piiratakse teie konto, kuni esitate meile vajaliku teabe.

2. Ettevõtte dokumentide mitte esitamine
Kui tegutsete ettevõtte nimel ja küsimise peale, ei esita te õigeaegselt dokumente oma raha allika või lõplike kasusaajate kohta - võidakse teie konto piirata seni, kuni te seda teinud olete. Need dokumendid peaksid olema ametlikud ja meil peaks olema võimalik neid kontrollida, kasutades selliseid allikaid nagu teie riiklik register või midagi muud sarnast.

3. Konto kasutamine krüptovaluutade jaoks
Paysera konto avamisel nõustute meie tingimustega, millest üks on mitte kasutada meie teenuseid krüptorahaga kauplemiseks. Kui jätkate sellist tegevust ka pärast hoiatust - piirame teie juurdepääsu meie finantsteenustele. Oleme selle piirangu suhtes algusest peale avatud, nii et palun ärge proovige süsteemi petta ja seda ikkagi teha. 🕵️‍♀️

4. Esitatud vale teave teie tegevuse kohta
Ole läbipaistev selle osas, mida teete ja kust tavaliselt raha saate, andke meile täielikku ja täpset teavet. Kui kirjutate, et olete üliõpilane, kuid märkame, et saate erinevatelt inimestelt suuri summasid - leiame, et see on kahtlane ja palume teil esitada rohkem teavet. Nii et parem tehke seda kohe alguses, et hiljem ei tekiks ebamugavusi.

5. Finantsteenuste osutamine ilma meie teadmata ja nõusolekuta
Kui teie ettevõte muudab pärast Paysera ärikonto avamist oma pakutavaid teenuseid - tuleks meid sellest teavitada. Näiteks kui hakkate tegelema rahandusega, peame andma teile täiendava nõusoleku meie teenuste kasutamiseks. Nõusolekut vajavate teenuste täielik nimekiri on välja toodud makseteenuste üldlepingus

6. Puhverserverite kasutamine kontole sisselogimiseks
Puhverserverite (proxy) kasutamine ei ole iseenesest meie reeglite vastane. Kuid anonüümset serverit kasutades võib juhtuda, et te ei saa oma Paysera kontole sisse logida. Muidu on meil kahtlane näha teid iga kord, kui kontot kasutate, sisse logimas teisest maailma otsast.

7. Sisselogimise / parooli jagamine kolmandate isikutega
Ärge jagage oma kontot teistega ega laske teistel inimestel oma nimel kontot avada. See on meie reeglitega vastuolus ja teeb rohkem kahju teie nimele kui teie kontot kasutavale isikule. Teie nime all kontot kasutav isik võib teile tõsiseid probleeme põhjustada võlgu jäädes, laenu võttes, riigiasutustelt erinevaid teenuseid tellides ning teie nime all dokumentidele alla kirjutades. Seetõttu peaksite olema ainus inimene, kellel on kontole juurdepääs ja kui arvate, et keegi teine võib teie sisselogimisandmeid teada saada, peaksite need kohe muutma.

Kui teie konto on piiratud või suletud - lugege hoolikalt uuesti läbi meie tingimused, et leida selle põhjust. Lisaks otsige meie poolt saadetud kirju ja ärge unustage oma räpsposti kausta kontrollida. Igal juhul võite alati meiega ühendust võtta. 

Siiski on alati parem selle sammuni mitte jõuda ja kui see juhtub, proovige kogu teave esitada võimalikult kiiresti, et saaksime taas lasta teil meie teenuseid täielikult kasutada.

KYC (Tunne Oma Klienti) küsimustik

Kõik, kes end meie registreerivad kliendiks, peavad täitma nnKYC küsimustiku (Tunne Oma Klienti). Ja tõesti, me loeme seda. Selle täitmiseks kulub vaid minut ja kui esitate kogu vajaliku teabe, saate oma kontot kohe kasutada. 

Make sure to describe your activity as accurately as possible so we don’t need to send you any follow up questions. It can take up to 5 days to check the questionnaire and we normally request to update it annually or if any major changes occur.

#

Kui kaua piirang kesta võib?

See kõik on teie kätes! Kui esitate kõik vajalikud dokumendid ja teabe, saab piirangu samal päeval eemaldada. Kui teie konto on piiratud või makse on reserveeritud ja te ei tee koostööd - võib see kesta nädalaid, isegi kuid -, kuni vastate kõigile küsimustele, mida vajame, et edasi liikuma. 

Kuidas ma saan seda vältida?

Pidage kinni reeglitest. Nii lihtne see ongi. Ärge hilinege oma KYC küsimustiku täitmisega, esitage palutud dokumendid, olge oma tegevuse suhtes läbipaistev ja lihtsalt ärge valetage. 

Kui suurema makse sooritamisel kirjutate selgitusse ainult arve numbri - see ei ütle meile midagi. Lisage ülekandele arve. Kuid kui arvel on ainult kirjas, et summa makstakse „IT-teenuste eest vastavalt lepingule”, ei ole see samuti meie jaoks piisav, peame ka lepingu nägema. Mõelge nendele nüanssidele ette ja kõik tehingud teostatakse sujuvalt ja mõne hetkega. 

Samuti ärge tehke nalja. Paysera on toredate ja lõbusate inimeste meeskond, aga mis puudutab raha ja reegleid - suhtume sellesse tõsiselt. Makseid „relvade ja rooside“ ning „mcksmaeoromksmkc“ (juhuslike tähtedega) eest saab kinni hoida ja hoitaksegi. Niisiis, säästame üksteise aega. 

Kas sa jääd oma rahast ilma?

Ei. Kui see just juba algusest ei olnud teie oma. Kui panite toime teiste inimeste vastu pettuse ja nad pöördusid meiega tõenditega, tagastatakse raha ohvritele.

Kui see oli lihtsalt muude reeglite rikkumine, tagastame teile raha enne konto sulgemist. Väärib märkimist, et saame raha tagasi saata vaid SINU pangakontole. See ei saa olla sugulase ega sõbra oma.

Anname alati endast parima, et olla klientidele oma tegevuse suhtes läbipaistev kui ka õiglane ja kannatlik. Loodame ausalt, et te ei satu kunagi olukorda, kui peate kõike seda lugema, et mõista, miks teie konto suleti, kuna ka meile ei meeldi klientidega hüvasti jätta. Teie ja teiste kaitsmiseks tuleb sellised protseduurid siiski mõnikord läbi viia nii Payseras kui ka teistes finantsasutuses.

Kui teil on lisaküsimusi, lugege Tunne oma klienti protseduuride kohta täpsemalt meie veebilehel ja tuvuge ka selle teema korduma kippuvate küsimustega.