Pdf
Tagasi nimekirja juurde

Uuendatud: 16.09.2019

Paysera VISA deebetkaardikonto kasutamise tingimused ja reeglid

Käesolevad Tingimused kohalduvad teie Paysera VISA deebetkaardikontole ja VISA deebetkaardile. Palun tutvuge nendega hoolikalt. Te võite igal ajal alla laadida koopia käesolevatest Tingimustest teie kontolt oma internetipangast. Logige sisse meie kodulehele.

Käesolevates Tingimustes:

“Edasimüüja” on kolmas osapool “Paysera LT”, UAB, juriidilise isiku kood 300060819; E-raha asutuse litsents nr 1, väljastatud 27.09.2012; väljastaja ja järelevalveasutus on Leedu Pank www.lb.lt; andmed “Paysera LT”, UAB kohta kogutakse ja hoitakse Leedu Vabariigi Juriidiliste isikute registris; kes edastab teile teie nimel olevad konto ja kaardi.

“Teie” tähendab nimetatud konto omanik, kes on Paysera VISA deebetkaardikonto ka VISA deebetkaardi autoriseeritud kasutaja ning iga täiendav kaardi valdaja.

“Meie”, “meid” või “meie” tähendab Contis Financial Services Ltd või Edasimüüja, kes tegutseb meie nimel.
 

Küsimuste tekkimisel palume võtta ühendust Klienditoega järgnevalt:

  • Telefonil: +44 20 80996963 (kehtivad standardsed geograafilised tariifid);
  • E-postiga: support@paysera.com;
  • Võrgus: Logides sisse oma Paysera kontole lehelt www.paysera.com ning klikkides Kirjad> Kirjuta kiri;
  • Mobiili rakendusest: vajutades Support teie Paysera mobiilirakenduses ning saates meile kirja;
  • Posti teel: Paysera LT, UAB, Pilaitės pr. 16, Vilnius, Lithuania.

 

Teie Paysera Visa deebetkaardikonto ja Visa deebetkaart on väljastatud Contis Financial Services Limited, Navigation House, Belmont Wharf, Skipton, North Yorkshire, BD23 1RL, poolt, kes on volitatud Finantsjuhtimise Ameti poolt, E-raha regulatsioonide (Electronic Money Regulations 2011) (registered number 900025) alusel nagu e-raha väljastaja.

Teie Paysera kaart on edastatud teile “Paysera LT”, UAB, poolt, juriidilise isiku kood 300060819; E-raha asutuse litsents No. 1, väljastatud 27.09.2012; väljastaja- ja järelevalveasutus on Leedu Pank www.lb.lt; andmed “Paysera LT”, UAB kohta kogutakse ja hoitakse Leedu Vabariigi Juriidiliste isikute registris.

1. Mis on Paysera VISA deebetkaardikonto ja kaart?

Paysera VISA deebetkaardikonto on e-raha konto, millel te võite saada ja vastu võtta makseid.

Paysera VISA deebetkaart on VISA deebetkaart, mida saab kasutada üle maailma, kus võetakse vastu VISA kaarte. Kaarti võib kasutada elektrooniliselt, kauplustes, telefoni teel või sularaha väljavõtmiseks pangaautomaadist.

Te saate kasutada ainult need rahalised vahendid, mida olete sisse maksnud oma Paysera VISA deebetkaardikontole, nii et enne ülekannete tegemist või kaardi kasutamist peate veenduma, et Paysera VISA deebetkaardikontol on piisavalt raha. Paysera VISA deebetkaardikontol olevad raha ei ole pangahoiused ega teeni intressi.

2. Kes võib taotleda Paysera VISA deebetkaardi kontot ja kaarti?

Paysera VISA deebetkaardikonto ja kaardi saamiseks te peate olema vähemalt 16-aastane ning EMP resident. Te saate kaarti taotleda ainult siis, kui olete praegu Edasimüüja klient (olete avanud Paysera konto ja täitnud Edasimüüja nõutud hoolsuskohustuse protseduure ning kinnitanud oma isikut). Konto avamiseks peate teiega suhtlemiseks andma e-posti aadressi ja mobiiltelefoni numbri. Igal elukoha aadressil saab maksimaalselt olla registreeritud neli eraisiku ja 20 juriidilise isiku kontot.

3. Kas ma saan tellida Paysera VISA lisa deebetkaardi minu konto juures teisele inimesele?

Te võite taotleda täiendavat Paysera VISA deebetkaardi teisele kaardivaldajale ning selle eest võidakse teilt võtte teenustasu, nagu on täpsustatud Teenustasude ja limiitide tabelis. Täiendavad kaardivaldajad peavad olema vähemalt 13 aastat vanad. Täiendava kaardiomaniku taotlemisega nõustute, et väljastame neile kaardi ja volitame teie nimel tehinguid autoriseerima. Täiendav kaardiomanik jagab Paysera VISA deebetkaardikonto jääki ja limiite.

Te peate tagama, et täiendava Paysera kaardi omanik toimiks vastavalt käesolevatele Tingimustele, Makseteenuste pldlepingule ja muudele kohaldatud sätetele, ning vastutate kaardiomaniku kõigi toimingute eest.

Te nõustute kandma vastutust kõigi täiendavate kaardiomanike tehtud tehingute eest ja vastutate lisakaardi kasutamise ning kõigi kohaldatavate tasude ja tasude eest, mis täiendavad kaardiomanikud võivad tekitada.

4.Kuidas ma saan taotleda Paysera VISA deebetkaardi kontot?

Te saate taotleda Edasimüüja kaudumeie veebilehel. Enne kui saame teie jaoks konto avada ja teile kaardi väljastada, võime nõuda teie isikut ja elukoha aadressi tõestavaid dokumente ning võib-olla peame teid kontrollima ka elektrooniliselt.

Kaardi (kaartide) tellimisel peab Teile Paysera Kontol olema piisavalt rahalisi vahendeid, et tasuda kaardi väljastamise, saatmise ja ühe kuu halduse eest. Kui Paysera kontol ei ole piisavalt rahalisi vahendeid, siis ei ole Teil võimalik kaarti (kaarte) tellida.

Kaardi väljastamise ja saatmise tasu debiteeritakse automaatselt Kaardi tellimisel, ning kaardi igakuine haldustasu debiteeritakse kaardi aktiveerimise hetkel.

Kaart saadetakse Kliendile tema poolt märgitud postiaadressile 60 (kuuekümne) tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui Klient ei ole Kaarti ühe kalendrikuu jooksul kätte saanud, peab ta sellest Asutust teavitama.

Kui Klient ei ole Kaarti ühe kalendrikuu jooksul kätte saanud mitte Kliendi enda süül, blokeeritakse Kliendile saadetud Kaart jäädavalt ning toodetakse ja saadetakse Kliendile uus Kaart tasuta. Kui Klient ei saa ka teist Kaarti, siis on tal võimalik uut Kaardi saada Paysera kontoris.

5. Kudas alustada?

Niipea kui olete kaardi kätte saanud, peate panema oma allkirja tagakülje allkirjaribale.

Seejärel on Teil vajalik aktiveerida oma kaarti. Saate seda teha sisse logides oma Paysera Visa deebetkaardi kontole www.paysera.com.

Kiip-ja-PIN-tehingute ning sularahaautomaatidest väljavõtu autoriseerimiseks peate samuti sisestama ka oma PIN-koodi. PIN-koodi saate teada, kui aktiveerite oma kaardi oma veebikonto kaudu.

Oma kaardi aktiveerimisega Teie nõustute Kaardi kasutamise tingimustega. Kõik era- või äriklientide Üldise Makseteenuste Lepingu, Lisa “Makseinstrumendid” sätted kohaldatakse samuti Teie suhtes (konto avamise osas).

Teie kaart peab olema aktiveeritud 3 kuu jooksul selle väljastamisest või võidakse see automaatselt tühistada ja teie konto võidakse sulgeda.

Kui olete tellinud kaardi kellelegi teisele, peate andma neile kaardi aktiveerimiseks ja PIN-koodi saamiseks vajaliku teabe. Kui nad hakkavad kaarti kasutama, võtame seda kinnituseks, et olete neile käesolevad Tingimused teatanud ja et nad on nendega nõustunud.

Kui ümbrik on kahjustatud või tekib kahtlus, et kaart võib olla ümbrikust välja võetud, ärge aktiveerige posti teel saadud kaarti, teavitama sellest Edasimüüjat (24 tunni jooksul) ja tagastage kaart koos ümbrikuga Edasimüüjale.

6.Kas ma saan muuta oma Personaalse Identifitseerimisnumbri (PIN'i)?

Kui te soovite vahetada PIN-koodi, siis saate seda teha nendes Suurbritannia ATM'ides, kus selline teenus on saadaval.

Teil on võimalik meelde tuletada oma PIN-koodi oma veebikonto kaudu www.paysera.com.

7. Kuidas ma saan lisada vahendid Paysera Visa deebetkaardi kontole?

Teil on võimalik teha sissemakse kontole teie kontolt siit www.paysera.com.

Teie kontole raha kandmiseks kuluv aeg sõltub kasutatavast sissemakse viisist. Te ei saa teha sissemakset oma kontole krediitkaardilt saldo ülekandmisega. Võite maksta ainult kuni kontol oleva maksimaalse saldo summas.

Iga teie kontole tehtud makse eest võidakse võtta teenustasu, palun vaadake Teenustasude ja limiitide tabelit. Teie kontole ja kaardile kehtivad teatud minimaalsed ja maksimaalsed limiidid ja kasutamisnõuded; selliseid limiite ja nõudeid kirjeldatakse üksikasjalikult Teenustasude ja limiitide tabelis).

Niipea kui oleme saanud raha, mille olete sisse maksnud, on need teie kontol ja teil on võimalik neid kasutada.

Võib juhtuda, et viivitame teie kontole jõudvate rahaliste vahendite krediteerimisega kuni kolme tööpäevani, see võib juhtuda siis, kui peame tehingu saatja pangaga kinnitama.

Kui teie kontole on ekslikult pandud enammakstud summa, jätame endale õiguse maksetehingu korrigeerimiseks kontolt ülejääki debiteerida.

Teie vastutate selle eest, et teie kaardikontol oleks piisavalt vahendeid, et saaksime teie tehinguid kinnitada.

8. Kuidas toimuvad tehingud?

Esimene samm on järgida kaupmehe või sularahaautomaadi juhiseid tehingu autoriseerimiseks.

Kaarditehing on autoriseeritud, kui teie:

  • sisestate oma PIN-koodi või esitate mõnda muud turvakoodi;
  • esitate oma kaardiandmed jah/või muud nõutud andmed; või
  • viibutate või libistate kaarti üle kaardilugeja.

Nagu teised maksekaardid, ei saa me ka garanteerida, et jaemüüja või pangaautomaat võtab teie kaardi vastu.

Konto tehing on teie poolt autoriseeritud, kui logite sisse oma veebikontole oma isiklike turvaelementide abil ja esitate tehingutaotluse. Te peate tagama, et iga oma kontolt taotletava makse korral sisestate õiged pangakonto üksikasjad.

Lisaks võidakse teilt tehingu autoriseerimiseks või kontol muudatuste tegemiseks nõuda ühekordse kinnituskoodi või muu turvalise teabe, sealhulgas biomeetrilise teabe sisestamist. Ühekordne kinnituskood saadetakse Teie kontol registreeritud mobiiltelefoni numbrile.

Niipea kui tehing on autoriseeritud, arvame teie tehingu väärtuse teie kontol olevast jäägist maha. Teenustasud võivad olla maha arvatud autoriseerimise ajal või siis, kui tehing on Visa süsteemi kaudu kinnitatud. Iga tehingu täielikku jaotust, sealhulgas teenustasud, saate vaadata oma veebikonto portaalis.

Kui oleme tehingu jaoks autoriseerimise saanud, kanname raha jaemüüjale 3 päeva jooksul. Tehing võetakse vastu järgmiselt:

  • Visa deebetkaarditehingute korral jaemüüjalt või sularahaautomaatide operaatorilt tehingujuhiste saamise hetkel;

9. Kas ma saan tühistada tehingu?

Üldiselt ei tohi teie tehingu volitust tagasi võtta. Siiski võite oma volituse tagasi võtta, kui olete andnud loa tehinguks, mis toimub tulevikus. Kui aga on kokku lepitud konkreetne kuupäev, ei tohi te maksejuhist tagasi võtta pärast kokkulepitud kuupäevale eelneva tööpäeva lõppu.

Visa deebetkaardiga püsiva makse teostamise tühistamiseks peate teavitama sellest jaemüüjat enne tehingu toimumise päevale eelneva tööpäeva tööpäeva lõppu ja esitama meile soovi korral teatise koopia.

Võime võtta teilt Tühistamistasu, kui teie tühistasite tehingu käesoleva punkti alusel (vaadake Teenustasude ja limiitide tabel).

10. Kas ma saan maksta ostude eest välisvaluutas?

Teie kaart on nomineeritud eurodes. Kui teete ostu või võtate sularaha automaadist teises valuutas, konverteerime summa eurodesse, kasutades VISA poolt tehingu töötlemise päeval kehtinud vahetuskurssi, mis võib erineda tehingu toimumise kuupäevast.

Kõigile nendest tehingutest kehtib rahvusvaheline tehingutasu (vaadake Tasude ja Limiitide tabelist).

Kui Te lisate Paysera Visa deebetkaardi kontole rahalisi vahendeid muus valuutas, kui eurodes, valuuta konverteeritakse automaatselt eurodeks konverteerimise hetkel kehtiva Väljastaja/Distributori kursi alusel, mida ajakohastatakse pidevalt ja avaldatakse siin.

Kõik välismaiste tehingute konverteerimiseks kasutatava vahetuskursi muudatused tehakse viivitamata. Vahetuskurss tehingutele, mis on tehtud antud kuupäeval muus valuutas kui eurodes, on leitavad aadressil www.visaeurope.com.

11. Kas on midagi, mida ma ei saaks oma Paysera Visa deebetkaardiga osta?

Te ei tohi kasutada oma kaarti ebaseaduslikel eesmärkidel. Samuti ei saa kaarti kasutada osade määratletud tehingute jaoks. Täpsem teave on esitatud >Makseteenuste üldlepingus (Punkt 9) ning meie kodulehel.

12. Kuidas ma saan kontrollida oma Paysera Visa deebetkaardi kontot?

Teil on võimalik oma konto kontrollida logides turvaliselt sisse sellele meie kodulehelt. Teie väljavõte näitab:

  • informatsiooni iga tehingu saaja kohta ning viide, mis võimaldab teil iga maksetehingu tuvastada;
  • tehingu summa valuutas, milles tehing teostati või kontolt debiteeriti;
  • tehingu eest võetavate teenustasude summa;
  • maksetehingus kasutatud vahetuskurss (vajaduse korral); and
  • tehingu autoriseerimise või kontole edastamise kuupäev.

Sellele teabele pääsete ligi igal ajal teie veebikonto portaali kaudu, see on saadaval tasuta ning seda saab vajadusel säilitada ja taasesitada.

Paberkujul väljavõtted on saadaval nõudmisel ja nende eest tuleb tasuda (vaadake Tasude ja Limiitide tabelist).

13. Kui kaua kehtib Paysera Visa deebetkaart?

Teie kaart kehtib 4 aastat. Pärast kaardi kehtivusaja lõppu ei saa te kaarti kasutada. Käesolev leping lõpeb, kui teie kaart tühistatakse või aegub ja seda ei asendata.

Pärast kaardi (kaartide) kehtivusaja lõppemist väljastatakse teile automaatselt uus kaart (uued kaardid) (kui 90 päeva enne kaardi kehtivusaja lõppu oli tehtud kaardi ja/või Paysera kontoga maksetehinguid), mis saadetakse aadressile, mille te viimati märkisite www.paysera.com süsteemis.
Kui teie ei soovi uut kaarti (kaarte) saada või soovite, et kaart (kaardid) saadetaks teisele aadressile, siis peate te sellest teada andma konto kaudu www.paysera.com süsteemis hiljemalt 30 päeva enne kaardi (kaartide) kehtivusaja lõppu www.paysera.com süsteemis esitatud juhiste kohaselt.

Uue kaardi (kaartide) väljastamise ja saatmise suhtes kehtivad tavalised teenustasud , mis debiteeritakse automaatselt teie Paysera kontodelt. Uus kaart (kaardid) väljastatakse või saadetakse pärast seda, kui kõik asjakohased teenustasud on makstud.

14. Kas Paysera Visa deebetkaardikontol ja kaardil on limiidid vahendite kasutamisel?

Saate kasutada ainult oma kontole sissemakstud raha. Sularahaautomaadist sularaha väljavõtmise korral kehtivad päevalimiidid, samuti võidakse rakendada teised limiidid kasutatavale summale või tehingute arvule. Palume vaadata Tasude ja limiitide tabelit ning informatsiooni teie veebikontol täiendava teave saamiseks.

Kui tehing on mingil põhjusel lõpule viidud, kui teie kontol pole piisavalt raha, peate puudujäägi meile hüvitama, välja arvatud juhul, kui see tuleneb jaemüüja veast, kellega te tehingu tegite.

Selle puudujäägi võime koguda mis tahes kaardilt, mis teil on, või vahenditest, mille hiljem oma kontole maksate. Võime teie kaardid peatada, kuni negatiivne saldo on taastatud.

15. Mis juhtub, kui minu kontolt on tehtud ülemääraseid makse või tehinguid, mida ma ei ole ise teinud?

Kui vaidlustate tehingu, mis oli tehtud teie kaardiga, palun pöörduge kõigepealt kaupmehe poole, kuna sel viisil võib leida kiireima lahenduse. Kui kaupmehega vaidlust ei õnnestu lahendada või kui vaidlustate mõne muu kontotehingu, palun võtke meiega ühendust põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 13 kuu jooksul pärast autoriseerimata või valesti teostatud maksetehingust teadasaamisest.

Kui olete meile teatanud, et te ei ole teostatud makse autoriseerinud vastavalt käesolevatele Tingimustele, ja olete võtnud kõik mõistlikud sammud, et hoida ohutult personaalsed turvaelemendid ja hoida oma kaarti turvaliselt, ei avaldanud kellelegi oma PIN-koodi ega muid personaalseid turvaelemente ja ei tegutsenud petlikult, meie:
a)tagastame teile autoriseerimata makse summa; ning
b)taastame debiteeritud maksekonto sellisesse olekusse, nagu see seda autoriseerimata makset ei oleks toimunud.

Peale selle ei ole meil teie ees muud vastutust. Kui teie esitatud maksesaaja andmed on valed, ei vastuta me maksetehingu täitmata jätmise või puuduliku täitmise eest, kuid teeme mõistlikke jõupingutusi maksetehinguga seotud raha sissenõudmiseks ja teavitame teid tulemustest.

Teil võib olla õigus nõuda tagasimakset seoses tehingutega, kus:

  • tehing ei olnud autoriseeritud käesolevate Tingimuste alusel;
  • meie vastutame tehingu eest, mida meie ei saa teostada või mis teostame valesti.

 

Sellistel juhtudel tagastame teile täitmata või puuduliku maksetehingu summa ja taastame debiteeritud maksekonto sellisesse olekusse, nagu see oleks olnud siis, kui vigane maksetehing ei oleks toimunud. Tagastame teile ka:
a) kõik otsesed tasud, mida olite pidanud maksma; ning
b) intressid, mida peate maksma maksetehingu täitmata jätmise või puuduliku täitmise tagajärjel.

16. Turvalisus

Peate hoidma oma kaarti ja personaalseid turvaelemente turvaliselt ning mitte lubama kellelgi teisel neid teada saada või kasutada. Peate oma personaalseid turvaelemente alati saladuses hoidma; ärge kunagi avaldage kellelegi oma PIN-koodi või personaalset teavet ega talletage oma kaardiga PIN-koodi üksikasju. Turbeteave sisaldab teie sisselogimis- ja parooliandmeid, mida kasutatakse teie kontole või teisele veebisaidile pääsemiseks, kus teie kaarti või konto üksikasju hoitakse. Samuti soovitame teil oma konto saldot regulaarselt kontrollida, logides sisse oma kontole meie kodulehel või pöördudes klienditoe poole.

17. Mis saab siis, kui minu Paysera Visa deebetkaart on kadunud või varastatud või kui minu konto üksikasjad on kahjustatud?

Kui kaotate oma kaardi või see on varastatud või kui kahtlustate, et keegi teine on teie PIN-koodi või personaalseid turvaelemente teada saanud või teie kontole juurde pääsenud, peate teavitama meid sellest põhjendamatu viivituseta, helistades meile helistama või sisse logides oma kontole veebilehelt ja teavitades meid.

Teie kaart tühistatakse kohe ja teie konto võidakse blokeerida. Meil on olemas eraldi infoliin kadunud või varastatud kaartide jaoks; telefoninumber on +370 5 207 1558 ja kõned tasustatakse vastavalt standardsele geograafilisele tariifile.

Kui pärast kadunud kaardist teatamist leiate kaardi, ei tohi te seda kasutada. Lõigake see pooleks läbi allkirjakasti, magnetriba ja kiibi.

Kui palute meil seda teha ja eeldusel, et te esitate meie poolt küsitud teavet ja abi, meie uurime kõik teie kaardi või konto vaidlustatavad tehinguid või väärkasutamist.

Kui uurimine näitab, et mõni vaidlustatud tehing oli teie poolt autoriseeritud või olete käitunud pettuse või raske hooletusega (näiteks jättes oma kaardi, personaalseid tutvaelemente või PIN-koodi ebaturvaliseks või jättes meile viivitamata teatamata olles teadlik kaardi või konto kaotsiminekust, vargusest, ebaseaduslikust omastamisest või omavolilisest kasutamisest), siis me tehingu summat ei tagasta ja te olete täielikult vastutav kõigi kahjude eest, mis on tekkinud kaardi või konto autoriseerimata kasutamise tõttu.

Kui uurimised näitavad, et te ei ole käitunud petlikult või raske hooletusega, on teie autoriseerimata tehingute eest maksimaalne kahju või vastutus meie ees 50 eurot ja me teeme tagasimakse esimesel võimalusel ja igal juhul hiljemalt teie teatise kättesaamise päevale järgneva tööpäeva lõpuks.

18. Kas te blokeerite tehinguid ilma minult küsimata?

Me võime tehingu eest maksmisest keelduda:

  • kui oleme mures teie kaardi või konto turvalisuse pärast või kahtlustame, et teie kaarti või kontot kasutatakse lubamatul või petlikul viisil;
  • kui tehingu ajal ei ole teie kontole piisavalt raha makstud, et katta tehingu summa ja muud kohaldatavad tasud;
  • kui teie kontol on negatiivne saldo;
  • kui meil on alust arvata, et te ei kasuta kaarti ega kontot vastavuses käesolevate Tingimustega;
  • kui usume, et tehing on potentsiaalselt kahtlane või ebaseaduslik (näiteks kui usume, et tehing tehakse pettusega); või
  • kaupmeeste, makse töötlejate või selliste maksete, nagu Visa, SEPA, BACS, CHAPS või muude skeemide vigade, tõrgete (nii mehaaniliste kui ka muude) või tehingust töötlemisest keeldumise tõttu.

 

Kui me keeldume tehingust, siis võimalusel teavitame teid sellest viivitamata, kui selline teavitamine ei ole meie jaoks ebaseaduslik. Võite parandada meie valduses olevat teavet, mis võib olla põhjustanud tehingust keeldumise, pöördudes klienditeeninduse poole.

Kaardi võidakse jäädavalt blokeerida ja tühistada ka siis, kui pangaautomaadi ja müügikoha kasutamisel sisestate PIN-koodi 3 (kolm) korda järjest valesti.

Võime kaardi kasutamise olulistel põhjustel ajutiselt peatada (hooldus- või arendustööd, tarkvara muutmine jne).

19. Kas ma saan tühistada oma Paysera Visa deebetkaardi kontot ja kaarti?

Teil on seaduslik õigus oma konto ja kaart tühistada kuni 14 päeva jooksul alates konto avamisest ilma trahve kandmata, ja me tagastame kõik kaardi väljastamise tasud. Võime võtta teilt kaardi tühistamistasu, kui teie nimele kaardi tellimisega on kulud juba tekkinud. Samuti saate kaardi tühistada igal ajal pärast 14-päevast perioodi lõppemist, pöördudes klienditoe poole. Samuti peaksite tühistatud kaardi pooleks lõikama läbi allkirjakasti, magnetriba ja kiibi.

Kõik tasud jaotatakse kuni lepingu lõppemiseni ning kõik ettemakstud tasud ja tasud hüvitatakse proportsionaalselt. Enne kaardi või konto tühistamist või kehtivuse lõppemist ei ole teil õigust saada tagasi raha, mille olete juba kulutanud autoriseeritud tehingutele või pooleliolevatele tehingutele, ega tasusid kaardi või konto kasutamise eest.

20. Kas minu Paysera Visa deebetkaardikonto saab tühistada?

Me võime teie konto ja selle lepingu tühistada, teatades sellest teile vähemalt kaks kuud ette. Tühistamise põhjused võivad olla järgmised:

  • kui see leping või teie kaart aegub;
  • kui rikute selle lepingu olulist osa või rikute korduvalt lepingut ega õnnestu juhtumi õigeaegselt lahendada;
  • kui käitute viisil, mis ähvardab või sõimab meie töötajaid või mõnda meie esindajat; või
  • kui te ei maksa tekkinud tasusid või nõuded või ei maksa tagasi teie kaardi negatiivset saldot.

Samuti me võime teie kaardi tühistada või teie konto koheselt blokeerida, kui:

  • kahtlustame teie kaardi või konto lubamatut või petturliku kasutamist;
  • oleme teadlikud muudest turvalisuse probleemidest;
  • peame seda tegema seaduste järgimiseks;
  • kui te ei maksa tekkinud teenustasusid või kulud või ei maksa tagasi teie kaardi negatiivset saldot;
  • sellisteks toiminguteks on muud põhjused vastavalt õigusaktidele või Makseteenuste üldlepingule.

 

Samuti võime keelata juurdepääsu teie kaardile ja / või kontole, kui meie arvates ilmneb rahapesu või terrorismi rahastamise, pettuse või muu kriminaalse tegevuse oht. Kui peaksime neid toiminguid tegema ja kui vähegi võimalik, põhjendame seda, välja arvatud juhul, kui see on seadusega piiratud.

Sellisel juhul peate ütlema meile, mida te soovite, et me teeme kasutamata rahaga. Peate seda tegema 3 kuu jooksul pärast kuupäeva, mil teatame teile, et teie konto on tühistatud.

21. Kas ma saan raha tagasi pärast seda, kui olen selle sisse maksnud?

Te saate oma konto salde tühjendada teostades kaardimakseid ja võttes raha pangaautomaatides või tehes ülekandeid oma kontolt. Tutvuge Tasude ja limiitide tabeliga rakenduvatest tasudest teadasaamiseks.

Alternatiivina võite taotleda oma konto raha tagastamist, pöördudes klienditoe poole ja kinnitades, et teie kaart on selle läbilõikamise teel hävitatud. Edastame teie raha teile tasuta, välja arvatud juhul, kui:

  • taotlete tagastust enne selle lepingu lõppemist või lõppemist;
  • tühistate selle lepingu enne mis tahes kokkulepitud lõpetamis- või aegumiskuupäeva; või
  • taotlete tagastust rohkem kui aasta pärast lepingu lõppemise või kehtivuse lõppkuupäeva.
Ühe nendest olukordadest kohaldamisel, me rakendame lisatasusid.

 

Kõikidel muudel juhtudel ei võeta E-raha tagasivõtmise eest täiendavat teenustasu. E-raha tagasivõtmise korral teie maksate tavapärast rahaülekande või raha väljamakse teenustasu, mille suurus sõltub teie poolt valitud e-raha ülekande või väljamakse viisist.

Rakenduvad standardsed Paysera teenustasud rahaülekande/väljavõtmise eest.

Kõik rahalised vahendid tagastatakse teie valitud pangakontole. Jätame endale õiguse näha enne pangakontole raha ülekandmist teie pangakonto omaniku staatuse tõestust. Selleks, et meie poolt oleksid täidetud meie seaduslikud kohustused, võime paluda teil esitada meile kindla teabe, näiteks, isikut tõendavaid dokumente, enne kui me saame teie tagasimaksetaotlust töödelda. Kui me ei saa teie poolt nimetatud kontole raha tagasi maksta meist sõltumatutel põhjustel, teavitame teid sellest viivitamata. Seejärel palume teil näidata mõni muu konto või anda täiendavat teavet, mis on vajalik raha tagasimaksmiseks (makse sooritamiseks)

Palume samuti tutvuda allpool punktis 29 toodud asjaoludega, mille puhul me ei tagasta tehinguraha.

22. Kas minu Paysera Visa deebetkaardikontol on raha kaitstud nagu minu pangakontol?

Konto ja sellega seotud kaart on e-raha toode ja kuigi see on toode, mida reguleerib Finantsjuhtimise Amet, ei laiene sellele Finantsteenuste Hüvitamise Skeem. Konto ja seotud kaardiga seotud kahjunõuete katmiseks muud hüvitusskeemi ei eksisteeri. Siiski tagame, et teie laekunud raha hoitakse eraldatud kontol, nii et kui meie muutume maksejõuetuks, kaitstakse teie vahendeid võlausaldajate nõuete eest.

23. Mida teha, kui minul on kaebus?

Kui teie ei ole oma kaardi ja kontoga või selle haldamisega mingil moel rahul, võite võtta ühendust klienditoega, et me saaksime teie jaoks uurida olukorda. Kõiki kaebusi käsitletakse kiiresti ja õiglaselt.

Teeme kõik endast oleneva, et lahendada kõik kaebused e-posti teel. Vastame kaebuse saamisest 15 tööpäeva jooksul. Kui täielikku vastust ei õnnestu antud aja jooksul anda, saadame vahevastuse, milles teavitame, et lõpliku vastuse anname 35 tööpäeva jooksul.

Kui me ei suuda teie kaebust rahuldada teie rahulolekuni, võite pöörduda: kaardi väljaandja pakutavate teenuste osas kaardi väljastaja (Contis Financial Services Limited) poole: the Financial Ombudsman Service at Exchange Tower, London, E14 9SR. Telefon: +44 (0)800 023 4 567 lauanumbrilt, +44 (0)300 123 9 123 mobiilinumbrilt või +44 (0)20 7964 0500 väljastpoolt Suurbritanniat helistajades, e-mail: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk.

24. Kas saab muuta oma andmeid?

Kui muudate nime, aadressi, telefoninumbrit, mobiilinumbrit või e-posti aadressi, peate sellest võimalikult kiiresti meile teada andma. Kui võtame teiega seoses teie kontoga ühendust, kasutame kõige uuemaid kontaktandmeid, mille olete meile esitanud. Iga teile saadetud e-kiri või SMS loetakse kättesaaduks kohe, kui me selle saadame. Me ei vastuta teie ees, kui teie kontaktandmed on muutunud ja te pole meile seda teatanud.

25. Mis juhtub minu isikliku teabega?

Oleme teie isikuandmete, mida kasutame teie konto avamiseks, haldamiseks ja haldamiseks, vastutav töötleja. Käesolevaga nõustute, et me pääseme ligi, töötleme ja säilitame mis tahes teavet, mis on teie poolt meile esitatud teile makseteenuste osutamiseks. Lisateavet selle kohta, kuidas me teie isikuandmeid kasutame, leiate meie Privaatsuspoliitikast.

26. Kas need Tingimused muutuvad kunagi?

Võime Ttingimused muuta, teatades sellest e-posti teel või muul kokkulepitud viisil vähemalt 60 päeva enne muudatuse toimumist.

Eeldame, et olete muudatusega nõus. Kui te muudatusega ei nõustu, peate sellest enne muudatuse toimumist meile teatama ja me tühistame teie konto viivitamata. Kui tühistate oma konto sel viisil, tagastame teile kogu konto saldo.

Tingimuste kehtiv versioon ning kõik edaspidiste muudatuste teated on alati saadaval meie kodulehel. Selliste teadete ja muudatustega kursis olemiseks peaksite regulaarselt kontrollima meie kodulehte ja oma veebikonto keskkonda.

27. Millal võib Paysera Visa deebetkaardi ja konto kasutamine olla katkestatud?

Aeg-ajalt võib teie kaardi või konto kasutamise võimalus olla katkestatud, nt. kui teostame süsteemide hooldust. Kui see juhtub, ei pruugi te:
a) kasutada oma kaarti ostude eest tasumiseks või sularaha väljavõtmiseks sularahaautomaatidest ja / või
b) saada teavet teie kontol olevate rahaliste vahendite ja / või viimaste tehingute kohta.

Lisaks, nagu ka teised maksekaardid, ei saa me garanteerida, et kaupmees võtab teie kaardi vastu või tingimata autoriseerib igat konkreetset tehingut. Selle põhjuseks võib olla süsteemi probleem, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli, õiguslikuud ja regulatiivsed nõuded täitmiseks või seetõttu, et oleme teie konto vastavalt käesolevatele tingimustele peatanud, piiranud või tühistanud või keeldunud selle asendamast vastavalt käesolevatele Tingimustele.

28.Milline on meie vastutus?

Kui arvestame teie kontolt raha valesti maha, maksame teile raha tagasi. Kui hiljem tuvastame, et tagasimakstud summa oli tegelikult korrektselt maha arvestatud, võime selle teie saadaolevast saldost maha arvata ja nõuda teilt teenustasu. Kui teil pole piisavalt vahendeid, peate selle summa meie nõudmisel meile viivitamatult tagasi maksma.

Kui autoriseerimata tehingud toimuvad pärast seda, kui olete meile teatanud oma kaardi või konto kadumisest, vargusest, kompromiteerimisest või volitamata kasutamisest ja te ei ole käitunud pettusega ega rikkunud neid Tingimusi, siis vastutame meie.

Meie ei vastuta:

  • igal juhul, kui kaupmees keeldub teie kaarti aktsepteerimast;
  • meie teenuse või mis tahes kolmanda osapoole teenuse mis tahes katkemise, rikkumise või halvenemise eest, millele tugineme oma siinsete kohustuste täitmisel;
  • tehingu autoriseerimisest keeldumise eest;
  • oma kaardi või konto kasutamise tühistamiseks või peatamiseks;
  • kahjude eest, mis tulenevad katkestuste tõttu teie võimetusest oma kaarti kasutada või kontole juurde pääseda;
  • mis tahes otsese või kaudse kulu või kahju eest, mida võite kannatada, sealhulgas tulude kaotamine, maine kaotus, firmaväärtus, võimaliku või ootuspärane kokkuhoid teie kaardi, mobiilirakenduse, veebisaidi või konto või selle täieliku või osalise kasutamise või võimatuse tõttu saada teie kaardi või konto kasutamine kolmandate isikute poolt (kui seadused ei nõua teisiti);
  • teie kaardiga ostetud kaupade või teenuste kvaliteedi, turvalisuse, seaduslikkuse või muude aspektide eest; ning
  • kõik tavapäratud ja ettenägematud asjaolud, mis pole meist sõltuvad, sõltumata sellest, mille see on põhjustanud.

Ükski nendest tingimustest ei välista vastutust hooletuse tagajärjel tekkinud surma või tervisekahjustuse tekitamise eest või pattuse või petliku valeandmete esitamise eest ega seadusjärgse vastutuse eest, mida ei saa poolte kokkuleppel välistada ega muuta.

29. Millal võidakse minult tasu võtta (välja arvatud teenustasud kodulehel)?

Võime teilt nõuda mõistlike kulude hüvitamist, mis tekivad teie kaardi või konto kasutamise peatamiseks ja teie tegevuse tagajärjel võlgnetavate summade sissenõudmiseks, kui teie:

  • kasutate oma kaarti või kontot petlikult;
  • ei kasuta oma kaarti ega kontot käesolevate Tingimuste kohaselt; või
  • olite tõsiselt hoolimatu, näiteks hoides oma kaardi või PIN-koodi ebaturvaliselt või jättes meile viivitamatult teatamata pärast seda, kui teie kaart on kadunud, varastatud või keegi teine seda kasutanud või kui teie konto on rikutud.

Sellistes olukordades me tehinguid ei tagasta ja jätame endale õiguse võtta teilt tasu mõistlike kulude eest, mis tekivad teie konto kasutamise peatamiseks ja teie tegevuse tagajärjel võlgade sissenõudmiseks.

Kui te ei ole teinud petturlike või hooletuid toiminguid ning kasutasite teie kaarti ja kontot vastavalt käesolevatele Tingimustele, on teie maksimaalne vastutus ükskõik millise autosireerimata tehingu eest, mis tuleneb kadunud või varastatud kaardi või andmete kasutamisest enne, kui te meile teatate, 50 eurot.

Võime võtta teilt lisatasusid ka siis, kui peame tegema manuaalsed toimingud süsteemis makse tegemiseks või konto vea parandamiseks, mis on tingitud teie veast või tegevusetusest.

30. Kas mul on lubatud anda juurdepääs kolmandatest osapooltest pakkujatele?

Võite lubada reguleeritud kolmandatest osapooltest pakkujatel („KOP-del”) (sealhulgas kontoteabe teenuse pakkujatel („KTTP”) ja maksete algatamise teenuse pakkujatel („MATP”)) juurdepääsu teie veebikontole; kas maksete tegemiseks, kontojääkide saamiseks või varasemate tehingute kohta teabe saamiseks.

Enne KOP'ile nõusoleku andmist, teie peate:
a) veenduma, et KOP on volitatud ja omab õigeid regulatiivseid õigusi;
b) kontrollima, millisele juurdepääsu tasemele olete nõus, kuidas teie kontot kasutatakse ja mil määral teie andmeid kolmandate osapooltega jagatakse; ning
c) tutvuma oma KOP lepingust tulenevate kohustuste ja õigustega, eriti oma õigusega võtta tagasi juurdepääs oma kontole.

Me ei ole teie ja KIP vahel sõlmitud lepingute osalised ega nende eest vastutavad.

Võttes arvesse mis tahes tagasimaksmise õigusi, mis teil võivad olla vastavalt käesolevatele Tingimustele, ei vastuta meie:
a) mis tahes kahjude eest, mis tulenevad KOP kasutamisest ja KOP lepingu sõlmimisest; ning
b) mis tahes toimingute eest, mida KOP võtab seoses teie teenuse kasutamise peatamise või lõpetamisega või sellest tuleneva kahjuga.

31. Kas ma saan üle anda oma õigusi või kohustusi vastavalt käesolevatele Tingimustele?

Ilma meie eelneva kirjaliku nõusolekuta ei tohi te käesolevate Tingimuste alusel vastavaid õigusi ega kohustusi teistele isikutele üle anda ega loovutada. Võime käesolevatest Tingimustest tulenevad eelised ja kohustused määrata teistele isikutele igal ajal, teatades teile sellest kaks kuud ette. Kui me seda teeme, ei mõjuta see teie õigusi.

32. Kohaldatav seadus

Kogu teie ja kaardi väljaandja Contis Financial Services Ltd suhtlus toimub inglise keeles.

Kaardi väljastaja (Contis Financial Services Limited) osutatavate teenuste suhtes kehtivad Inglise seadused ja Inglise kohtute ainupädevus.

Edasimüüja poolt osutatavate teenuste suhtes kohaldatakse üldises makseteenuse lepingus sätestatud jurisdiktsiooni.

33. Millised on teenustasud ja limiidid?

Teie peate maksma kaardi hooldustasu, teenustasud maksetehingute ja muude meie poolt määratud kaardi väljastamise toimingute eest. Teenustasud on toodud Teenustasude ja limiitide tabelis.

Kinnitate, et olete tutvunud kaarditeenuste teenustasudega.

Käesolevate Tingimuste kinnitamisega te annate pöördumatu nõusoleku teenustasude automaatseks mahaarvamiseks teie kontodelt, mis on juurdepääsetavad www.paysera.com süsteemi kaudu.

Teie Visa Paysera Visa deebetkaardi ja konto on väljastatud Contis Financial Services Ltd poolt, kes on Finantsjuhtimise Ameti volitatud e-raha väljastamiseks (ettevõtte viitenumber: 900025) ja kes on Visa liige. Registreeritud peakontor on Navigation House, Belmont Wharf, Skipton, Põhja-Yorkshire, Suurbritannia BD23 1RL.

Pange tähele, et Paysera Visa deebetkaardi Visa kaart ja konto on e-raha toode ja kuigi see on toode, mida reguleerib Finantsjuhtimise Amet, ei laiene sellele Finantsteenuste Hüvitamise Skeem. Me tagame, et teie laekunud raha hoitakse eraldatud kontol, nii et ebatõenäolisel juhul, kui Contis Financial Services Ltd muutub maksejõuetuks, kaitstakse teie vahendeid võlausaldajate nõuete eest.