Maksekaardiga seotud KKK



Kes saab tellida deebetkaarti?

Paysera deebetkaardi saab tellida vähemalt 16-aastane isik, kes registreerub ja kinnitab oma isikusamasuse Paysera süsteemis. Enne kaardi tellimist veenduge, et teie kontol on piisavalt vahendeid, et katta kaardi tellimise ja saatmisega seotud kulud. Teenustasud arvatakse kontolt maha eurodes. Kui teie kontol on rahalised vahendid muus valuutas, siis vahetatakse debiteeritav summa automaatselt eurodeks. Kui tellite kaardi ettevõttele, märkige kindlasti selle isiku (ettevõtte esindaja) kasutajanimi (e-posti aadress või telefoninumber), kes hakkab kaarti kasutama. Ühele isikule väljastatakse kuni viis (5) deebetkaarti.
Vaata videot "Kuidas tellida Paysera deebetkaarti?"

Tellisin kaardi. Kuidas ja millal see kätte toimetatakse?

Kaart võidakse toimetada märgitud aadressile lihtkirja, tähitud kirja või kulleriga. Kui süsteem ei leia teie aadressi automaatselt, kui te seda sisestate, siis veenduge, et aadress on õige, ja klõpsake valikul "Aadress on õige". Kui avastate pärast tellimuse esitamist vea või tahate kohaletoimetamise aadressi muuta, võtke ühendust klienditoega. Pärast kaardi tellimist näete oma kontol kaardi kohaletoimetamise eeldatavat tähtaega. Juhime teie tähelepanu sellele, et postiteenuste osutajate töös esineda võivate tõrgete tõttu võib kaardi kättetoimetamine võtta rohkem aega kui süsteemis märgitud. Pärast kaardi kättesaamist peate selle aktiveerima 3 kuu jooksul alates kaardi valmistamisest.
Vaata videot "Kuidas aktiveerida Paysera deebetkaarti?"

Ma tahan oma kaardi ajutiselt blokeerida või tühistada

Kui olete oma kaardi kaotanud ja tahate selle ajutiselt blokeerida, logige sisse oma kontole ja valige MAKSEKAARDID > Paysera Visa > Ajutine blokeerimine / Tühistamine > Ajutine blokeerimine. Hiljem saate kaardi ise blokeeringust vabastada.
Kui otsustate oma kaardi jäädavalt blokeerida, avage MAKSEKAARDID > Paysera Visa > Ajutine blokeerimine / Tühistamine > Tühista kaart. Kaardi tühistamine on tasuta ja jõustub kohe.
Vaata videot "Kuidas blokeerida või tühistada Paysera kaarti?"

Mida teha, kui ma unustasin või blokeerisin oma kaardi PIN-koodi?

Kahjuks Paysera kaardi PIN-koodi ei ole võimalik muuta. Kui olete PIN-koodi unustanud, saate seda kontrollida, logides sisse oma kontole, Kaartide > ülevaade > Saa PIN-kood jaotises.
Vaadake videot „Kuidas saada Paysera kaardi PIN-koodi meeldetuletust?”

Millises valuutas saan kaardi tellida, kaardiga maksta või raha välja võtta?

Paysera maksekaardi põhivaluuta on euro, seepärast tehakse kõik tehingud eurodes ja vahendid debiteeritakse samuti eurodes. Kui hoiustate raha ja teete makseid muus valuutas, siis vahetatakse rahalised vahendid automaatselt põhivaluutaks ehk eurodeks. Kui võtate sularahaautomaadist raha välja, valige "Jätka konverteerimiseta", et vältida valuutavahetusega kaasnevaid lisatasusid. Paysera maksekaardiga saate arveldada ja sularaha välja võtta ka muus valuutas, kuid pange tähele, et valuutavahetuse eest tuleb maksta lisatasu.
Kõik Paysera maksekaardi teenustasud on toodud siin

Kas ma saan maksta muude süsteemide, nt PayPali kaudu või kaardi nende süsteemidega siduda?

Kaardi saate siduda PayPali või muu süsteemiga, mis tunnistab VISA kaarte.
Vaata videot "Kuidas siduda Paysera kaarti PayPaliga?"



Kuidas ma saan avada isikliku konto?

Paysera konto on täiesti tasuta ja selle avamine võtab vaid loetud sekundid. Pärast andmete sisestamist ja identifitseerimistoimingute läbimist saate hakata kasutama kõiki Paysera teenuseid.

Rohkem teavet isikliku konto kohta

Kuidas ma saan avada ettevõtte konto?

Ettevõtte konto saab avada üksnes ettevõtte juht, kellel on isiklik Paysera konto ja kes on teinud läbi identifitseerimistoimingud. Ettevõtte konto avamiseks peab ettevõtte juht logima sisse oma isiklikule kontole, valima "Ava ettevõtte konto" ja sisestama ettevõtte registreerimisandmed.

Rohkem teavet ettevõtte konto avamise kohta

Kuidas ma saan kontole raha lisada?

Rahalisi vahendeid saate oma Paysera kontole lisada ükskõik millisest pangast üle maailma või tehes sularaha sissemakse Paysera koostööpartneri müügikohas. Logige sisse oma Paysera kontole ja valige "Lisa vahendeid", seejärel saate valida konto täiendamise viisi ja leiate täpsemad konto täiendamise juhised.

Rohkem teavet konto täiendamise kohta

Kuidas ma saan kanda raha panka ja muudesse maksesüsteemidesse?

Ülekanded Paysera kontolt pankadesse toimuvad samamoodi kui tavalised pangaülekanded. Peate märkima saaja andmed, kontonumbri ja makse selgituse või viitenumbri. Et kanda raha Paysera süsteemist teise maksesüsteemi, peate märkima kliendi numbri süsteemis või muud andmed olenevalt maksesüsteemist.

Rohkem teavet ülekannete kohta

Kui palju ma Payseraga säästan?

Kommertspankade ja muude finantseerimisasutuste teenustasud on mitmeid kordi suuremad kui Paysera teenustasud. Mõned teenused on Payseras isegi tasuta, samal ajal kui teistes finantseerimisasutustes peate nende eest maksma teenustasu.

Vt võrdlus teiste süsteemidega

Kus ma saan mobiilirakendusega maksta?

Mobiilirakendusega saate maksta mitmetes müügikohtades alates bensiinijaamadest kuni restoranideni. Makse tegemiseks tuleb skaneerida QR kood või kinnitada ost müügikohas.

Maksekohtade kaart

Kuidas ma saan installeerida Paysera Checkouti enda veebipoodi?

Paysera maksete kogumise funktsiooni saate lihtsasti ja kiiresti oma veebipoega integreerida valmis pluginate abil. Paysera on loonud pluginad rohkem kui 18 kõige populaarsema sisuhaldussüsteemi jaoks, näiteks Wordpress, Joomla, Impresspages jne.

Rohkem teavet tehniliste teemade kohta

Ei leia vastust oma küsimusele?

Rohkem teavet Paysera teenuste kohta leiate siin.

Kõrgeima taseme turvalisus



Turvalisus on Paysera jaoks üks olulisemaid prioriteete. Seepärast püüame alati kasutada üksnes rangeimatele standarditele vastavat tarkvara, tehnoloogiat ja jälgimissüsteeme. Sellega tagame teie raha, andmete ja ülekannete turvalisuse igal ajahetkel.