Maksekaardist



Kes saab tellida maksekaarti?

Visa maksekaarti saab tellida vähemalt 16-aastane isik, kes on registreerunud ja oma isiku kinnitanud Paysera süsteemis. Ühele isikule saab väljastada kuni 5 maksekaarti.
Lisakaardi omanik peab olema vähemalt 14 aasta vanune. Lisakaardi omanik käsutab peamisel Visa maksekaardil olevat raha ja neile kehtivad samad limiidid.
Kui tellite kaardi ettevõttele, tuleb märkida selle isiku (ettevõtte esindaja) kasutajanimi (e-posti aadress või telefoninumber), kes hakkab kaarti kasutama.
Kaarte väljastatakse ja tarnitakse Ainult EMP riikidesse.
Vaadake videot “Kuidas tellida Visa kaarti?”

Tellisin kaardi. Kuidas ja millal see kätte toimetatakse?

Kaart võidakse toimetada märgitud aadressile lihtkirja, tähitud kirja või kulleriga. Kui süsteem ei leia sisestades teie aadressi automaatselt, siis veenduge ja kinnitage et aadress on õige. Kui avastate pärast tellimuse esitamist vea või tahate kohaletoimetamise aadressi muuta - tuleb teil tellida uus kaart. Pärast kaardi tellimist näete oma kontol kaardi kohaletoimetamise eeldatavat tähtaega. Juhime teie tähelepanu sellele, et postiteenuste osutajate töös esineda võivate tõrgete tõttu võib kaardi kättetoimetamine võtta kauem kui süsteemis näidatud. Pärast kaardi kättesaamist peate selle aktiveerima 3 kuu jooksul alates kaardi valmistamisest.
Vaadake videot "Kuidas aktiveerida Visa maksekaarti?"

Ma tahan oma kaardi ajutiselt blokeerida või tühistada

Kui olete oma kaardi kaotanud ja tahate selle ajutiselt blokeerida, logige sisse oma kontole ja valige Kontod ja kaardid > Kaartide ülevaade > valige kaart > blokeeri ajutiselt / Tühista > Blokeeri ajutiselt. Hiljem saate kaardi ise blokeeringust vabastada.
Kui otsustate oma kaardi jäädavalt blokeerida, valige Kontod ja kaardid > > valige kaart > blokeeri ajutiselt / Tühista > Blokeeri jäädavalt. Kaardi tühistamine on tasuta ja jõustub koheselt.
Vaata videot "Kuidas blokeerida või tühistada Visa kaarti?"

Mida teha, kui ma olen unustanud oma kaardi PIN-koodi?

Kahjuks Visa kaardi PIN-koodi ei ole võimalik muuta. Kui olete PIN-koodi unustanud, saate seda kontrollida, logides sisse oma kontole ja valides Kontod ja kaardid > Kaartide ülevaade > valige kaart > Saa PIN-kood.
Vaadake videot „Kuidas endale Visa kaardi PIN-koodi meelde tuletadast?”

Millises valuutas saan kaardi tellida, kaardiga maksta või raha välja võtta?

Visa maksekaardi põhivaluuta on euro, seepärast tehakse kõik tehingud eurodes ja vahendid debiteeritakse samuti eurodes. Kui hoiustate raha ja teete makseid muus valuutas, siis vahetatakse rahalised vahendid automaatselt põhivaluutaks ehk eurodeks. Kui võtate sularahaautomaadist raha välja, valige "Jätka konverteerimiseta", et vältida valuutavahetusega kaasnevaid lisatasusid. Visa maksekaardiga saate arveldada ja sularaha välja võtta ka muus valuutas, kuid pange tähele, et valuutavahetuse eest tuleb maksta lisatasu.
Kõik Paysera maksekaardi teenustasud on toodud siin

Kas ma saan maksta muude süsteemide, nt PayPali kaudu või kaardi nende süsteemidega siduda?

Kaardi saate siduda PayPali või muu süsteemiga, mis tunnistab Visa kaarte.
Vaadake videot "Kuidas siduda Visa kaarti PayPaliga?"

Kontod ja maksed



Kuidas ma saan avada isikliku konto?

Paysera süsteemis saab registreeruda alla laadides tasuta Paysera Mobiili rakenduse Google Play'st või App Store'ist. Avage rakendus ja vajutage „Loo konto”, sisestage oma telefoninumber ja looge parool, lugege Makseteenuste üldlepingu tingimusi ja muid lepingud ning vajutage veel kord nupule „Loo konto”. Esitatud telefoninumbrile saadetakse kinnituskood, mille peate sisestama avanevas aknas. Seejärel teostage muud nõutud toimingud vastavalt juhistele.
Vaadake videot “Kuidas Payseras avada isiklikku kontot?” (inglise keeles)

Kuidas ma saan avada ettevõtte konto?

Ettevõtte (äri) konto avamiseks peate esmalt avama ettevõtte volitatud isikuna isikliku Paysera konto ja tegema identifitseerimiseks vajalikud toimingud. Juhised identifitseerimise teostamiseks leiate siit.
Kuidas ettevõtte (äri) kontot avada?
1. Logige sisse oma isiklikule kontole, vajutage oma nimele ning valige rippmenüüst „Ava ettevõttekonto“.
2. Valige ettevõtte registreerimisriik, sisestage registrikood ja vajutage nupul „Kontrolli”. Teie ettevõttele avatakse konto.
Kui ettevõtte registreerimise riiki ei kuvata valikute all, valige "Muu riik" ja esitage nõutud dokumendid. Dokumendid kontrollitakse ja ettevõtte konto avatakse 1–3 tööpäeva jooksul.
Vaadake videot “Kuidas avada Payseras ettevõtte kontot?”

Kuidas ma saan kontole raha lisada?

Logige oma kontole, valige Kontod ja kaardid > Lisa raha ja seejärel avanenud aknas:
  • konto mida soovite täiendada;
  • riik, kust kontot täiendamine toimub;
  • täiendamise valuuta.
Vajutage Uuenda juhiseid. Seejärel kuvatakse teile kõik konto täiendamise meetodid. Valige üks neist ja täiendage konto.
Lisateave konto täiendamise kohta

Kuidas ma saan kanda raha pankadesse ja muudesse maksesüsteemidesse?

Paysera kontolt panka ülekande tegemiseks logige sisse oma Paysera kontole. Valige vasakpoolsest menüüst Ülekanded> Pangatehing.
Avanenud aknas sisestage ülekande tegemiseks vajalikud andmed. Teabe täitmisel soovitame alustada kontonumbrist, kuna ülekandevorm on dünaamiline. Pärast andmete sisestamist vajutage nupul „Jätka“. Teie jaoks moodustatakse ülekandekorraldus, kontrollige see üle ja vajutage “Kinnita”.
Lisateave ülekannete kohta

Kuidas ma saan ettevõtte kontol teisele isikule ligipääsu anda?

Ettevõtte kontot saavad hallata ettevõtte juht ja teised ettevõtte töötajad, kellele konto administraator sellised õigused on andnud. Selleks, et teistele töötajatele õigusi Paysera ettevõtte kontol tehingute tegemiseks anda, peab töötaja olema Paysera süsteemis tuvastatud isik.
Volituse andmiseks logige sisse oma kontole ja valige vasakpoolsest menüüst Seadistused> Limiidid, õigused, load > Õigused ja ülekandelimiidid ja valige Loo uus luba. Antud õigused ja limiidid hakkavad kehtima 12 tunni pärast.
Muud konto seadistused

Kus ma saan mobiilirakendusega maksta?

Mobiilirakendusega saate maksta mitmetes erinevates müügikohtades alates bensiinijaamadest kuni restoranideni. Makse tegemiseks tuleb skaneerida QR kood või kinnitada ost müügikohas.

Maksekohtade kaart

Kuidas ma saan installeerida Paysera Checkouti enda veebipoodi?

Valmis pistikprogrammide abil saate Paysera maksekogumis teenust kiiresti ja lihtsalt oma e-poodi integreerida. Paysera on loonud pistikprogrammid enam kui 18 populaarsele sisuhaldussüsteemile, näiteks Wordpress, Joomla, Impresspages jne.

Lisateave tehniliste küsimuste kohta

Ei leia vastust oma küsimusele?

Rohkem teavet Paysera teenuste kohta leiate siin.

Kõrgeima taseme turvalisus



Turvalisus on Paysera jaoks üks olulisemaid prioriteete. Seepärast püüame alati kasutada üksnes rangeimatele standarditele vastavat tarkvara, tehnoloogiat ja jälgimissüsteeme. Sellega tagame teie raha, andmete ja ülekannete turvalisuse igal ajahetkel.