Pdf
Tagasi nimekirja juurde

Viimati uuendatud: 30/03/2023

Kaartidega ja Makse Algatamise Teenuse Kaudu Täiendamise Reeglid (PIS)

Kaart – Visa/Visa Electron või Mastercard maksekaart, mida kasutatakse tehingute teostamiseks.

Kaardiandmete Säilitamise Leping – leping, mis lubab kaupmehel teie kaardiomaniku andmeid säilitada.

Makse algatamise teenus (MAT) – makseteenus, kus maksekorraldus algatatakse Paysera kaudu teie taotlusel teise makseteenuse pakkuja asutuses avatud maksekontolt.

Makseteenuse pakkuja, MTP – makseteenuse pakkuja, kelle asutuses on Maksjal maksekonto, millelt ta kavatseb teostada ülekande tehingut (nt pangad, muud krediidiasutused jne).

Säilitatud andmed – teave, sealhulgas, kuid mitte ainult, kaardi number või makse token, mille kaupmees või kolmas osapool on oma nimel salvestanud, et töödelda kaardiomaniku tulevasi tehinguid.

Paysera konto täiendamine – raha ülekandmine teie Paysera kontole, mille tulemusena lisatakse teie Paysera kontole samaväärse elektroonilise raha väärtus.

Meie – Paysera LT, UAB, registrikood: 300060819, juriidiline aadress: Pilaitės pr. 16, Vilnius, LT-04352, e-post: [email protected], telefon: +370 52071558. E-raha asutuse litsents nr 1, väljastatud 27.09.2012, litsentsi väljastas ja järelevalvet tegevuse üle teostab Leedu Pank; registrikood 188607684, aadress: Žirmūnų g. 151, Vilnius, e-post: [email protected], telefon: (8 5) 268 0501; dPaysera LT, UAB (edaspidi Paysera) andmed kogutakse ja säilitatakse Leedu Vabariigi juriidiliste isikute registris.

1. Kaardiandmete Säilitamise Leping

Nende reeglitega nõustudes sõlmite meiega Kaardiandmete Säilitamise Lepingu. Kasutame teie kaardiomaniku andmeid ainult teie Paysera konto täiendamiseks. Meil on õigus säilitada teie kaardiomaniku andmeid Lepingu kehtivusaja jooksul. Me ei vii tehingut lõpule:

- pärast teiega selgesõnaliselt kokkulepitud perioodi;
- kui taotlete makseviisi muutmist;
- kui tühistate Kaardiandmete Säilitamise lepingu vastavalt kokkulepitud tühistamispoliitikale (punkt 5);
- kui saame tagasilükkamise.

2. Kuidas ma saan oma kontot täiendada?

YSaate oma kontot täiendada, kasutades ühte järgmistest makseviisidest:

2.1. Täiendamine kaartidega: Visa kaart ja Mastercard kaart.

Kaartidega täiendamiseks saate kasutada ainult teile individuaalselt väljastatud kaarti, mille panga identifitseerimisnumber (BIN) kuulub Euroopa Majanduspiirkonnas registreeritud makseasutusele. (Austria, Belgia, Bulgaaria, Horvaatia, Küprose Vabariik, Tšehhi Vabariik, Taani, Eesti, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Kreeka, Ungari, Island, Iirimaa, Itaalia, Läti, Liechtenstein, Leedu, Luksemburg, Malta, Holland, Norra, Poola , Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania ja Rootsi).

Kaartidega täiendamisel on toetatud valuutad EUR ja GBP. Ühe tehingu limiit on 1000.00 EUR / 880.00 GBP.

2.2. Makse Algatamise Teenus (MAT). Saate oma Paysera konto täiendamiseks kasutada Paysera konto täiendamise lehel loetletud teenusepakkujate teenust.

MAT-i jaoks, on ühe tehingu limiidiks 100,000.00 EUR.

2.3.Kui kasutate makseviisi ühes valuutas, et lisada kontole raha teises valuutas, võib teie makseteenuse pakkuja võtta tasu.

3. Täiendamise viisid

3.1. Ühekordne täiendamine

Teie makseviisilt võetakse teie poolt sisestatud summa, millega täiendatakse teie Paysera kontot. Raha laekumisel lisame teie kontole samaväärses väärtuses e-raha.

3.2. Automaatselt korduv täiendamine

Kui tellite automaatselt korduv täiendamise, võetakse teie makseviisilt summa teie valitud perioodi eest kuni tühistamiseni. Teie makseviisi teave salvestatakse ja kasutatakse edaspidi ainult automaatsete korduvate täiendamise jaoks vastavalt lepingule.

Igal juhul teavitame teid tehingusumma või muude Lepingu tingimuste muudatustest vähemalt 2 tööpäeva enne muudatust teie profiilil avaldatud e-kirja teel. Säilitame seda teavet lepingu kehtivuse ajal ja edastame selle teile teie kirjaliku taotluse korral.

4. Kuidas saan täiendamise vaidlustada ja raha tagasi saada?

Vaidlustuse täiendamise kohta saate suunata Paysera klienditoele. Samuti saate vastuväiteid esitada, võttes ühendust oma panga või makseteenuse pakkujaga, kes saab anda lisateavet teie õiguste ja kohaldatavate tähtaegade kohta. Kui me ei ole käesolevatest reeglitest kinni pidanud, tagastame kogu Kaardiandmete Säilitamise Lepingu tehinguga tasutud summa.

5. Kuidas muuta/tühistada korduv täiendamisi ja lõpetada Kaardiandmete Säilitamise lepingut?

Saate oma nõusolekut automaatsete täiendamiste tegemiseks igal ajal muuta või tingimusteta tagasi võtta, valides oma Paysera kontol Seadistused. Automaatselt korduv täiedamised ja Kaardiandmete Säilitamise leping lõpetatakse teie taotlusel koheselt.

6. Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Saate oma mandaate muuta, logides sisse oma Paysera kontole ja avades Seadistused. Paysera ei vastuta, kui makset ei arveldata edukalt aegumise, ebapiisavate rahaliste vahendite või muudel teie makseviisist või makseteenuse pakkujast tulenevatel põhjustel.

7. Teiega kontakteerumine

Teavitame teid saates sõnumi teie Paysera kontol avaldatud e-posti aadressile, kui:

- viimasest täiendamisest on möödunud rohkem kui 6 kuud;
- prooviperiood, tutvustuspakkumine või mis tahes reklaamtegevus on aegunud;
- automaatse korduv täiendamise lepingut on muudetud, sealhulgas korduv täiendamise summat, korduv täiendamise kuupäeva või muid Lepingu tingimusi.