Erakliendi kontohaldus ja identifitseerimine
Konto haldustasu võetakse vaid juhul, kui klient ei ole oma kontot kordagi kasutanud vähemalt kahe aasta jooksul. Selle tasu arvelt kaetakse kasutamata konto haldamisega seotud kulud seni, kuni konto jääk on null ja see suletakse automaatselt. Klienti teavitatakse alati rakendatavast teenustasust kõikide meile teada olevate e-posti aadresside kaudu.
Teenus | Tasu |
---|---|
Konto avamine või sulgemine süsteemis | tasuta |
Konto avamine või sulgemine Paysera kontoris (ainult Leedus) | 10,00 EUR |
Kontohaldus | tasuta |
Kontohaldus, kui klient ei ole 2 aasta jooksul oma kontole sisse loginud ega ühtegi maksetehingut teostanud* | 2,00 EUR / kuus |
Tasu surnud kliendi raha ülekandmise / haldamise eest | 10,00 EUR |
*Kui konto on tühi või sellele ei ole pärast kõikide tasude mahaarvamist raha jäänud, siis konto suletakse. Kliendile saadetakse asjakohased teavitused kaks nädalat enne kontolt tasude mahaarvamist ja veel üks kord enne konto sulgemist.
Kliendi identifitseerimine
Identifitseerimine on oluline selleks, et saaksite kasutada kõiki Paysera konto võimalusi. Kõik valitud
identifitseerimisviisid on tasuta.
Kliendi identifitseerimise viis | Oluline teave |
---|---|
Kliendi identifitseerimine Paysera harukontoris (solo en Lituania) | Kaasas peab olema ID-kaart või pass. |
Kliendi identifitseerimine isikut tõendava dokumendi üleslaadimise kaudu süteemis | Identifitseerimiseks vajaliku isikut tõendava dokumendi (ID-kaardi või passi) saate skannida Paysera mobiilirakenduse kaudu |
Pärast seda, kui klient (kasutaja) lõpetab üldlepingu, kantakse kontojääk kliendi nimele avatud pangakontole (Leedu pangas) või makstakse välja sularahas Paysera LT, UAB harukontoris aadressil Pilaitės pr. 16, Vilnius.